2013. augusztus 15., csütörtök

23. rész. Ötlet.

Sziasztok! Nagyon sajnálom hogy nem hoztam új részt hamarabb! Elgondolkodtam a blogon és arra a döntésre jutottam hogy nem lesz 2. évad. Mint tudjátok belekezdtem egy másik blogba (katt) Ez tudom nem is mentség, de szeptembertől elkezdődik az iskola, és nem lenne időm két blogra. Most gondolom sokak fejében felmerül ez a kérdés: "Akkor miért csinált még egy blogot?!" Nos azért, mert ezt a  úgy terveztem el hogy 30 részes lesz, ugyanis a történetet addig tudom leírni. A 2. évad csak egy spontán ötlet volt, de be kellett látnom hogy nem is igazán volt ötletem, az új blogom története pedig már ott volt a fejemben, és muszáj volt leírnom. Még van 7 rész ezzel együtt a végégi. Remélem megértitek a helyzetem, és nem haragudtok rám! Olvassatok bele az új blogomba is, és remélem elnyeri az is a tetszéseteket, mint ez. Nagyon szépen köszönöm a komikat és a lájkokat! Megint kaptam díjakat, aminek úgy szintén örülök. További szép napot, és jó olvasást.

*Abbie szemszöge*
Az este fantasztikusan sikerül Eleanorral. Elmentünk plázázni, és beültünk egy étterembe is. Minden bolton végig mentünk. Már egy hete hogy a fiúk turnén vannak. Sokat beszélünk velük, és elmondásaik szerint, nagyon jó a turné és hiányzunk nekik.Kevinnél is voltunk a kórházban. Szerencsére már egy kicsit jobban van. Most épp Avery fejét vakargatom. Pár perc lustálkodás után elhatároztam hogy felkelek, és valami hasznosat is csinálok. Kiválasztottam a mai ruhám, és bementem a fürdőbe átöltözni.
Mikor kész lettem, a ruháimat a szennyes tartóba dobtam, és jókedvűen ballagtam le a konyhába. 
-Jó reggelt.-köszöntem vigyorogva.
-Látom jó napod van.-röhögött Traci teli szájjal.
-Igen, az.-énekeltem, miközben készítettem magamnak enni. Valami egyszerűt dobtam össze: tej és müzli. Tökéletes.-gondoltam magamban és helyet foglaltam.
-Jó reggelt.-ásított egyet El és leült mellém.
-Neked is.-beszéltünk Tracivel teli szájjal, majd Stefani és Tess is előkerült. 
-Mi lenne ha holnap meglepnénk a fiúkat?-kérdezte Traci.
-Mire gondolsz?-nézett kómásan El.
-Beszélnénk Paullal hogy egy kicsit hagy mehessünk a fiúkkal mi is a turnéra. Mármint nem fellépni, csak megnézni őket.-mosolygott.
-Okés.-egyezett bele mindenki lelkesen. 
-Akkor holnap felhívom Pault.-nevettem.  
*
A lányokkal elmentünk ebédelni, majd sétáltunk egy kicsit. A rajongókkal is fotózkodtunk. Hamar haza értünk, ugyanis készülődtünk az utolsó táncoktatásra, ahol mi tanítjuk a korombelieket. 
-Készen vagytok?-kérdeztem az ajtóból.
-Igen.-futott le Tess a lépcsőn.-Akkor induljunk.-zártam be az ajtót majd elsétáltunk a múltkori táncstúdióhoz. Már ismertek minket, így nem kellett sokat várni. Lepakoltuk a cuccokat és köszöntünk a többieknek. Jól éreztük itt magunkat. Ügyesek voltak. Élmény ezekkel a gyerekekkel "dolgozni". Folytattuk a múltkori táncot. Én figyeltem a többieket, miközben Stefani épp táncolt a többiekkel.
Szegény Tracinek közben ki kellett ülnie, mivel kicsit fájt a lába.
-Minden rendben?-simogattam meg a hátát.
-Igen, persze.-dobott meg egy féloldalas mosollyal.
-Ne aggódj. Rendbe fog jönni.
-Remélem.-gördült ki egy könnycsepp a szeméből.
-Ne sírj. Nekem most vissza kell mennem táncolni, te addig pihenj. Sajnáltam Tracit. Nem lettem volna a helyébe.
***
A táncoktatás jól sikerült. Elköszöntünk a többiektől majd haza mentünk.
-Na hívd már fel Pault.-sürgetett Traci.
-Rendben.-vettem a kezembe a készüléket. Megkerestem Paul telefonszámát és rámentem a zöld gombra. Mosolyogva a fülemhez emeltem. Pár perc után felvette.
-Szia Paul. Abbie vagyok.-piszkáltam az asztalon lévő terítőt.
-Szia Abbie. Baj van?-kérdezte.
-Nem, semmi, csak támadt egy ötletünk a lányokkal, mármint megszeretnénk lepni a fiúkat. Benne lennél?   

Remélem tetszett! További szép napot.c: 

7 megjegyzés:

  1. nagyon jó lett:3 sajnálom hogy nem lesz második évad.. de én se nagyon tudnék írnia suli miatt...

    VálaszTörlés
  2. Nagyon jóó siess kövivel, addig is itt egy kis meglepi, katt! :D http://furcsaa.blogspot.hu/2013/08/9-dij.html

    VálaszTörlés
  3. nagyon jó, sajnálom hogy nem lesz 2.évad

    VálaszTörlés
  4. http://aliciaandtheonedirection.blogspot.hu/ itt vár egy meglepi:) ui.: csak így tovább:)

    VálaszTörlés