2013. augusztus 23., péntek

24. rész. Meglepetés.

Sziasztok! Itt is a kövi rész. Köszönöm a lájkokat és a komikat. Kezdünk nagyon a végéhez érni, de nem is rizsázok többet. Jó olvasást!

Reggel korán kellett kelni, hisz indult a gépünk Már felöltözve álltunk az ajtóban, csak Tessre vártunk. Tegnap este még Averyt elvittük a lovardába, hogy amíg mi távol vagyunk, ne legyen egyedül. 
-Tess gyere már. Itt a taxi is.-ordított neki Stefani. 
-Itt vagyok.-sietett le az emeletről. Bezártuk az ajtót és beültünk a taxiba. 
-Akkor irány a repülőtér.-szólaltam meg boldogan, a többiek pedig ujjongtak. Olyan fél óra alatt meg is érkeztünk. Sokat nem kellett várni, ugyanis a jegyeket már tegnap megrendeltük. Leadtuk a bőröndöket, csak a kis táskánk maradt nálunk. 
-A New York-i járat 10 perc múlva indul.-hallottuk a bemondót. Felszálltunk a gépre, majd helyet foglaltunk. Mindenkinek jutott egy pár, kivétel Tracinek. Neki egy bácsi kellett ülnie, aki már most aludt. Horkolt, és fojt a nyála egyben. Traci egy olyan "ments meg" fejjel nézett rám, és a lányokra, akik nevettek rajta. Végül nemsokára felszállt a gépünk. Bedugtam a fülembe a fülhallgatóm és becsuktam a szemem. 
***
-Üdv New York city.-nevetett Stefani. Elképesztően meleg volt. Melegebb mint Londonban. Ráadásul egy legyező volt nálunk, és azon veszekedtünk. 
-Inkább felhívom Pault.-kutakodtam a telefonom után. Rámentem a hívásra és egy csörgés után felvette. 
-Sziaaaa.-húztam el az a betűt. Túlságosan is jó kedvemben voltam. 
-Szia Abbie. Megérkeztetek?-kérdezte komolyan.
-Igeeeen.-húztam el az e betűt most.
-Akkor küldök egy taxit értetek. Látom jó kedved van.-nevetett.
-Túlságosan is.-vigyorogtam.
-Akkor jó. Legalább felvidítjátok majd a fiúkat.-hallani lehetett a hangján hogy mosolyog.
-Az biztos.-néztem a lányokra, akik ugyanúgy be voltak zsongva ahogy én. 
-Oksé, akkor küldöm a taxit. Szia.-köszönt el és letette. Eltettem a telefonom és a lányok felé fordultam.
-Mindjárt jön egy taxi értünk.-ültem le a bőröndömre. Pár perccel később egy nagy sárga taxi jelent meg előttük. Tess megkérdezte hogy a miénk-e. Végül integetett hogy igen. Bepakoltuk a cuccunkat, és beszálltunk. Épp időben, ugyanis egy csomó rajongó ekkor rohamozott meg minket. Út közben néztem ki az ablakon. Nem voltam még New York-ban. Tudom kicsit furcsa hogy híres vagyok, és még nem voltam, de itt még nem volt koncertünk. 
-Nos, megérkeztünk.-szólt a taxis. Kiszálltunk az autóból, majd kivettük a bőröndöket. A szánk tátva maradt. Egy óriási ház előtt álltunk meg. Csak álltunk és bámultuk. 
-Sziasztok lányok.-köszöntött minket Paul. 
-Helóó.-köszöntünk neki még mindig lélegzet elállítva. 
-Tetszik?-nevetett.
-Gyönyörű.-húztam a bőröndöm. Még belülről is szép volt. Ekkor Lou köszöntöt minket, Luxal az ölében. Körbevezettek minket, persze halkan beszéltünk hogy a fiúk ne halljanak. 
-Kint medencéznek. Öltözzetek át és szórakozzatok.-mondta Paul majd elment. Lou megmutatta a fiúk szobáját, majd ő is elment. 
-Na csajok. 10 perc múlva találkozunk itt. Siessetek.-nyitottam be Liam szobájába. Egyből megcsapott a parfümjének az illata. Szép rend volt a szobában. Ledobtam a táskám és előkotorásztam belőle a fürdőruhám. 
Kicsit bementem még a fürdőszobába készülődni. Kifésültem a hajam és felkötöttem kontyba. Ránéztem a telefonomra és még időben voltam. Megkerestem törölközőm és elindultam a találkahelyre. Traci és Tess már ott voltak.
-De jól néztek ki.-nevettem.
-Te sem vagy semmi.-nevettek. Közben megjött Stefani is.
-Nos lányok, a terv a következő. Háromig számolok majd beleugrunk a fiúkhoz a vízbe, közben pedig azt kiabáljuk hogy meglepetés.-néztem rájuk.
-Okés.-bólintottak. Ledobtuk a cuccunkat a napozóágyra., majd számolni kezdtem.
-Egy.-kettő.-hároooom.-kiabáltam. Elkezdtünk futni és egyszerre elkiabáltuk magunkat hogy "meglepetés". Fénysebességgel érkeztünk a fiúk közé a vízbe. Mikor éreztem hogy a lábam érintette a csempét, elrugaszkodtam és feljöttem a víz tetejére. Pont szembe kerültem Liammel, aki kikerekedett szemekkel nézett engem, majd leesett neki a dolog és szorosan magához ölelt. 
-Te, itt? Hogy és mint..-hadarta a szavakat meglepetten. Mindig a nőket kell elhallgattatni egy csókkal, de én most őt állítottam le. Hosszan csókoltam. A nyelve bejutást kért, amit engedtem neki. 
-Na gyerekek, menjetek ágyra.-vinnyogott Hazza. Elfordítottam a fejem és szembefröcsköltem. Még pancsoltunk egy kicsit, majd kiültünk énekelni. Persze nem hagyhattuk ki a nagy ölelést. 
-Mit énekeljünk?-kérdezte Harry.
-Én tudom. Elkezdem én.-eszembe jutott egy jó szám, amit az egyik kedvenc lány együttesem énekel.
(zene) 

I’m breaking down; gonna start from scratch
Shake it off like an Etch-A-Sketch
My lips are saying goodbye
My eyes are finally dry
 

I’m not the way that I used to be
I took the record off repeat
You killed me, but I survived
And now I’m coming alive
 

I’ll never be that girl again
No-oh-oh
I’ll never be that girl again
No-oh-oh




My innocence is wearing thin
But my heart is growing strong
So call me, call me, call me
[All (Lauren leads)]
Miss Movin’ On
Oh-oh-oh
Miss Movin’ On
Oh-oh-oh

Yeah

I broke the glass that surrounded me ([Normani:] Surrounded me)
I ain’t the way you remember me ([Normani:] Remember me)
I was such a good girl
So fragile, but no more.
 

I jumped the fence to the other side ([Normani:] The other side)
My whole world was electrified ([Normani:] Elecrified)
Now I’m no longer afraid
It’s Independence Day
[Normani]
It's Independence Day


I’ll never be that girl again
No-oh-oh
I’ll never be that girl again
No-oh-oh 


My innocence is wearing thin
But my heart is growing strong
So call me, call me, call me
[All (Lauren leads)]
Miss Movin’ On


Everything is changing and I never wanna go back to the way it was (the way it was)
I’m finding who I am and who I am from here on out is gonna be enough (gonna be enough)
It’s gonna be enough
 

I’ll never be that girl again
No-oh-oh
[Ally]
I’ll never be that girl again
Oh-oh-oh


My innocence is wearing thin
But my heart is growing strong
So call me, call me, call me
[All (Lauren leads)]
Miss Movin’ On (oooon)
Oh-oh-oh
Miss Movin’ On (on and on and on and on and on)
Oh-oh-oh
Miss Movin’ On (on and on and on and on)
Oh-oh-oh (on and on and on and on)
Miss Movin’ On
Oh-oh-oh (hey, yeah, yeah)

I'm movin' on.-fejeztem be. Mindenki körbenézett és elnevettük magunkat.
-Olyan jó hogy itt vagytok.-ugrott be Niall a medencébe. Erre mindenki még jobban nevetett, majd csatlakoztunk hozzá. Boldogan ugrottam be a vízbe. Jó volt meglepni a fiúkat, és végre mosolyogni láttuk őket..                                                                                                     
                                                                                            (remélem megér pár kommentet xoxo)

7 megjegyzés: