2013. június 4., kedd

3. rész. Csók.

Nem, nem is gondoltam tudtam hogy miattam. Ezzel a gondolattal mentem fel a szobámba vissza. Be kapcsoltam a laptopom és fel mentem egy kicsit twittere. Pár rajongót vissza is követtem. Pár perc után ki kapcsoltam a laptopom és boldogan indultam le. Egyenesen a konyhába vezetett az utam. Csináltam magamnak szendvicset és nagy szerencsémre megtaláltam Niall eldugott chipsét. Gyorsan fel osontam a szobámba hogy Niall ne hogy meglássa. Amint be értem a chipset a párnám alá dugtam. Ekkor kopogtak az ajtón.
-Szia Abbie. őőőőőő...Mit csinálsz?-kérdezte El értetlen fejjel.
-Szia. Chhhhhhhhhhhs. Gyere be gyorsan.-mondtam El-nek.
-De miért?-kérdezte és becsukta az ajtót maga után.
-Megtaláltam a konyhában az utolsó chipset ami Niall-é.-mondtam vigyorogva.
-Ó, de jó, és mit akarsz vele csinálni?-kérdezte El nevetve.
-A hajamra kenem. Szerinted mit? Megenni.-mondtam röhögve és ki bontottam. El mellém huppant és úgy döntöttünk hogy be kapcsolunk egy filmet és közben jól elbeszélgetünk.
***
-Jó éjszakát.
-Neked is El. Szeretlek.-mondtam és megöleltem.
-Én is. Holnapra mi a terved?
-Holnap koncertem lesz.
-Ja értem. El mehetek rá?-kérdezte El vigyorogva.
-Hát persze.
-Akkor jó.-mondta Eleanor és ki ment a szobából. A maradék chipset rá tettem az éjjeli szekrényre és elindultam zuhanyozni. Természetesen a pizsamám elfelejtettem be vinni ezért egy szál törölközőben jöttem ki. Egyszer csak Zayn "tört" be hozzám. Én egy szál törölközőben ott állok előtte ő pedig se köpni és nyelni nem tud.
-Kopogni luxus?-kérdeztem hülye fejjel.
-Bo-bocsi, csak kérdezni szerettem volna valamit.-hebegett-habogott. 
-Na mondjad.-sürgettem. Ekkor Harry is be kukucskált a kicsi résen. 
-Na de jó.-gondolkodtam hangosan. Harry is be jött nagy kaján vigyorral. 
-Na szóval arról van szó hogy holnap koncerted van. Igaz?-kérdezte Zayn.
-Igen.-mondtam karba tett kézzel. Gondolom Liam is itthon van már ha Harry igen. 
-Nos akkor hétfőn kirándulás.-ordított Zayn.
-Ne kiabálj és rendben.-mondtam röhögve. 
-Na, de kifele.-tuszkoltam kifele a fiúkat. Sikeresen ki tudtam őket küldeni. Át öltöztem és be feküdtem az ágyba. Még le se dőltem, de már valami nyomta a hátam. A kezemmel felfedező útra mentem és eszembe jutott mire feküdhettem le. A tányérra, amin a szendvicsek voltak. Erőtlenül keltem fel és vittem le a tányért. Mivel már gondolom mindenki feküdt nem oltottam fel a villanyt. Gyorsan be tettem a mosogatóba és elindultam. Majd valaki hozzám ért. Hirtelen ugrottam egyet, hisz nem számítottam senkire. Félve pillantottam fel a velem szemben lévő emberre. 
-Szóval te vagy.-mondtam röhögve és egy kicsit megcsaptam a karját. Mondjuk nem minthogyha érezte volna az ütésem.
-Igen én. De te mit csinálsz?-kérdezte röhögve. 
-Csak le hoztam a tányért.-mondtam röhögve majd fel néztem a szemébe. Egy kicsit nehéz volt megtalálni a sötétben, de sikerült. Úgy éreztem hogy a szívem kalapál. Nem tudom mi volt velem, de az biztos hogy forrósodik a levegő. Liam a két kezét a csípőmre fonta és rám nézett. Olyan bizsergő érzés volt és nagyon tetszett. Majd hirtelen közeledni kezdett az ajka az enyémhez. Nem kellett gondolkoznom egyből rá tapasztottam az enyéimet. Lágy csókban forrtunk össze. Nagyon boldog voltam. Úgy éreztem hogy nem vagyok egyedül. Pár perc után levegőhiányban váltunk el. Bele néztem a szemébe majd fel szaladtam a szobámba. Le feküdtem és gondolkozni kezdtem. Egy éve ismerem Liam-et. Azóta soha nem tűnt fel hogy érez irántam valamit. De az se, hogy én is. Érdekes. Lehet hogy mind végig itt volt a szerelem előttem csak nem vettem észre?-kérdeztem magamtól és pár perc után el aludtam. 
Szép reggelre keltem. Rá pillantottam az órámra és örültem hogy időben keltem. Persze rögtön be ugrottak a tegnapiak. Az alsó ajkamba harapva keltem fel és felöltöztem. A hajam pedig be göndörítettem. Gyorsan össze kapkodtam a táskám és elindultam le. A fiúk már készen voltak. 
-Sziasztok. Indulhatunk?-kérdeztem frissen és mosolyogva. 
-Na végre fel keltél. Már azt hittük hogy meghaltál.-mondta Niall röhögve. Még szerencse hogy épp a kezembe akadt egy párna. Amivel jól megdobtam. Összesen 2 autóval mentünk. Az enyémmel és Eleanor-éval. Mivel nem tudták hogy hova megyünk meg hogy hol lesz a koncert ezért El követett engem. 
***
-Szia, Dave. Szia, Karen.-köszöntem a testőrömnek és a stylis-omnak. 
-Ő itt az 1Dés El az unokanővérem, fiúk, El, ő itt Dave és Karen.-mutattam be őket egymásnak.
-Szóval Abbie. Még lesz egy próbád és nem soká kezdhetünk is.
-Rendben. Nyugodtan foglaljatok helyet, addig én be éneklek.-mondtam és a kezembe vettem a mikrofonom. Majd énekelni kezdtem. zene katt rá
Whoa!

You wake up. It's raining and it's Monday.
Looks like one of those rough days. Time's up!
You're late again so get out the door (get out the door).
Sometimes you feel like runnin'.
Find a whole new life and jump in.
Let go, get up and hit the dance floor.
When the lights go down, it's the ending of the show!
And you're feeling like you got nowhere to go.
Don't you know?


You can change your hair,
And you can change your clothes.
You can change your mind,
That's just the way it goes.
You can say goodbye and you can say hello.
But you'll always find your way back home.
You can change your style,
You can change your jeans.
You can learn to fly,
And you can chase your dreams.
You can laugh and cry,
But everybody knows.
You'll always find your way back home.


Huh!

Your best friends
Your little hometown.
Waiting up wherever you go now (mmm)
You know that you can't always turn around (turn around)
Cause this world is big and it's crazy (it's crazy)
This girl is thinking a maybe.
This life is what some people dream about (dream about)
Cause when I'm feeling down and I'm all alone (one-one)
I always got a place where I can go.
'Cause I know.

 [Chorus]
Yeah they know exactly who you are (are)
Where the real you is a superstar (star)
You know it's never too far away.


You can change your hair,
You can change your clothes.
You can change your mind
That's just the way it goes.
You can say goodbye and you can say hello.
But you'll always find your way back


You can change your hair,
You can change your clothes.
You can change your mind
That's just the way it goes.
You can say goodbye and you can say hello.
But you'll always find your way back home.
 

You can change your style,
You can change your jeans.
You can learn to fly,
You can chase your dreams,
You can laugh and cry.
But everybody knows.
You'll always find your way back home.


You'll always find your way back home.
You'll always find your way back home.
You'll always find your way back home.
You'll always find your way back home.
 

You'll always
You'll always find your way.
You'll always find your way (back home) back home. 


Majd kimerülten fejeztem be a zenét. A többiekre néztem akik tátott szájjal néztek.
-Hűha. Hallottalak már énekelni, de ez volt az eddigi legjobb.-mondta Niall.  
-Köszönöm.-mondtam és rá néztem Liam-re aki csak rám mosolygott. Ezen én is el mosolyodtam. Úgy éreztem hogy szerelmes vagyok.
-Abbie. Gyere át öltözni mindjárt kezdődik a koncert.-mondta Karen. 
-Remélem élvezni fogjátok.-mondtam a többieknek és elindultam öltözni. Fél óra múlva minden készen volt. Én is. Még öt perc és kezdődik.-gondolkodtam. Hamar el telt és fel futottam a színpadra ahol sikítással köszöntöttek.
-Sziasztok. Örülök hogy ennyien eljöttetek. Nagyon szeretlek titeket. Remélem élvezni fogjátok a koncertet.-mondtam a közönségnek akik megint sikítani kezdtek. Mögém jöttek a háttér táncosok is és elkezdődhetett a koncert.  
Remélem tetszett!:) Nagyon köszönöm az előző komikat és lájkokat.!:) Remélem erre is kapok. Ja és persze olvasókat is.:D Komihatár nincs. Szerintem a kövi részt pénteken hozom. Szép napot:) #szeretemazolvasóimat♥  

 
 

9 megjegyzés:

  1. gyorsan kövit, nagyon jó és várom mi lesz még itt :)

    VálaszTörlés
  2. szia. Őszintén megmondva én nagyon megörültem mikor megtaláltam a blogod és megláttam, hogy Liames :D nagyon kevés róla szóló blog van :/ De nem az a lényeg :D
    a történeted egyszerűen fantasztikus. én nagyon megszerettem és mostantól tuti rendszeres komizód leszek :P

    ha van kedved nézz be hozzám is és mondj véleményt xD
    http://livewhilewereyoung1dstory.blogspot.sk/

    VálaszTörlés
  3. oké, olvastam, hozhatod a kövi részt *w* :D

    VálaszTörlés
  4. Nagyon jó...Siess a kövivel.! :D

    VálaszTörlés
  5. Nagyon király lett! kíváncsi leszek, mi lesz a "szerelmespár" sorsa! :D

    VálaszTörlés
  6. Nagyon jó!! Ügyes vagy! Várom a kövit.

    VálaszTörlés
  7. nagyon jóó*--* imádooom^^ siess a kövivel vagy..meg..márúgyis tudod <33

    VálaszTörlés