2013. június 26., szerda

9. rész. Lux.

Sziasztok meghoztam a kövit.:) Sajnálom hogy késtem.:c Nem nagyon tetszett az előző rész?:/ Kevesen komiztatok. Na de mindegy..Most nincs komi határ...De azért örülnék ha komiznátok hogy milyen a blog...hideg, meleg is jöhet. pls. Köszönöm a 35 rendszeres feliratkozót!:) Bloglovinon kövessetek! oldalt megtehetitek.:) Sajnos jött megint egy pipa hogy "szar" volt a rész...Aki arra pipált írja le nyugodtan hogy mi volt a hiba.. De tovább nem is rizsázok. Jó olvasást.

Lassan nyitottam ki a szemem. Nyújtózkodtam egyet és felültem. Hallottam a motoszkálást és rögtön a hang irányába néztem. Megpillantottam Liamet ahogy pakol a bőröndbe. 
-Jó reggelt.-köszönt és még mindig pakolt.
-Jó reggelt.-mosolyodtam el.
-Fáj még a lábad?-fordult meg és oda jött hozzám.
-Egy kicsit.-néztem rá. Ekkor kopogtak, felállt és ki nyitotta az ajtót. Egy lányt pillantotta meg egy tálcával a kezében. Elvette tőle és becsukta az ajtót.
-Jó étvágyat.-tette az ölembe a tálcát ami tele volt finomságokkal.
-Ó köszönöm.-csókoltam meg és vissza ment pakolni.
-Mikor indul a gép, egyébként te nem eszel?-kérdeztem.
-Olyan 3 óra múlva és nem, én már ettem.-fordult meg és elmosolyodott. Lassan megettem az ennivalóm. Kibújtam a jó meleg paplan alól és megpróbáltam felállni. A lábam még fájt egy kicsit, de elviselhető volt a fájdalom. Oda bicegtem Liam mellé és gyorsan kivettem még egy ruhát. Úgy döntöttem hogy most felveszem az ő ruháját. Imádok benne lenni és érezni rajta az illatát, olyan megnyugtató. Kivettem az egyik pólóját és egy maci nadrágot. 
-Az egyik boxerem nem kell?-nevetett és közben még mindig pakolt. 
-Nem.-nyújtottam ki a nyelvem és vágtam egy grimaszt. A hajamat kifésültem és kiengedtem. Most nem magassarkút vettem fel a lábam miatt, inkább  felvettem a kék conversem. Kész vagyok álltam meg Liam mellett. 
-Rendben. Ide hozod nekem a képeslapokat?
-Persze. De ezeket kinek adod majd?-nézegettem a képeket.
-Pár barátomnak és a szüleimnek adjuk. Szeretném ha találkoznál velük.-fordult hozzám Liam. A szemébe néztem és egy kicsit pipiskedve megcsókoltam. De a csók gyorsan véget ért mert belehasított a fájdalom a lábamba. Liam észrevette az arcomon. Felkapott és leültetett az ágyra. 
-Jobban vigyázz magadra.-simogatta meg az arcom. Nem tudtam megszólalni csak elpirultam. 
-Jóóó reggelt.-nyitott be Louis és elhúzta az ó betűt.
-Jóóó reggelt.-húztam el én is. 
-Jobban van a lábad?-tört be Eleanor a szobába Louis mögül. 
-Egy kicsit.-mosolyodtam el és felálltam egy ölelésért.
-Sziasztok.-csörtettek be a többiek.
-Sziasztok.-köszöntem én is.
-Kész vagyok.-örült Liam.
-Akkor indulhatunk a repülőtérre?-érdeklődött Niall.
-Igen.-válaszolt Zayn és felkapta a cuccát. Liam felkapta a bőröndünket és elindult le.
-Segítsek lejönni?-nézett rám.
-Nem kell, megpróbálom egyedül.-mosolyogtam rá. Tetszett hogy Liam ennyire figyelmes. Imádom ezt benne. Most már csak azon járt az agyam hogy otthon legyünk. Elég volt ez a pár nap. Vágytam már egy kicsit az esőre. Sikeresen leértem a lépcsőn. Nem értettem hogy ilyenkor hol van a lift. Persze én értem le utoljára. A fiúk leadták a kulcsokat és kerestünk egy taxit. 
Út közben az ablakon néztem ki és a felhőket nézegettem. Az idő gyorsan elment. Épp indultunk hogy felszálljunk a gépre, de valami kiszúrta a szemem. Megláttam az újságosnál hogy én és Liam vagyok a címlapon. Erre elmosolyodtam és ballagtam tovább. A csomagjainkat leadtuk és felszálltunk a gépre. Minden fiúnak jutott egy lány. Ahogy láttam Tess, Traci és Stefani nagyon elvoltak a fiúkkal.
-Jó volt egy kicsit kimozdulni otthonról.-néztem Liamre.
-Szerintem is, és a legjobb az volt hogy veled együtt mozdultam ki.-majd megpuszilta az arcom.
***
-De jó végre itthon lenni.-huppant le Harry a kanapéra.
-Gyertek beljebb lányok.-utasítottam őket. Letették a bőröndöket és leültek a nappaliba a többi fiúhoz. Óvatosan vettem le a cipőm a lábamról, majd betipegtem a nappaliba. Jó volt a hangulat. Közben Niall végigvezette a lányokat a házban.
-Gyönyörű ház.-csodálkozott Tess.
-Köszi.-mosolygott Niall. Egyszer csak kopogtak.
-Kinyitom.-ugrott fel Harry és pár perc múlva vissza is tért, de nem egyedül.
-Sziasztok.-köszönt mindenki Lounak és Luxnak. Mindenki bemutatkozott és megölelte őket.
-Mi járatban erre?-kérdezte Harry és az ölébe vette Luxot.
-Hát.. Szeretnélek titeket megkérni valamire.-kezdett bele Lou.
-Mire?-mosolyogtam.
-Tom és én elmennénk egy kicsit kiruccanni és szeretnénk ha egy kicsit vigyáznátok Luxra.-fejezte be. Ekkor Harry elnevette magát.
-Oké Harry, nem vagyunk kíváncsiak a gondolataidra.-nevettem.
-Én elvállalom Luxot, ha ti is segítetek.-nézett körbe Harry.
-Rendben.-egyezett bele Louis.
-Ó köszönöm szépen.-örült Lou és elköszönt mindenkitől majd Luxtól és elment. Mindenki egymásra nézett.
-Hol fog Lux aludni?-nézett rám Liam.
-Mi lenne ha én átmennék Liamhez aludni, és lux aludhatna az én szobámban.-vetettem fel az ötletet.
-Ez jó ötlet.-helyeselt egyből Liam. Amire csak elmosolyodtam.
-Megfürdetjük Luxot?-kérdezte Stefani és elkezdett szórakozni a gyerek samponnal.
-Jaj Stefani.-kaptam ki a kezéből és elbicegtem a fürdőig.
-Fiúk addig dobjatok össze valami ebédet.-ordított nekik Eleanor az emeletről.
-Rendben.-ordítottak vissza.
-Gyere Lux.-fogtam meg és beleültettem a vízzel teli kádba. A lányok pedig körülöttem álltak és néztek. Megmostuk a haját és a kicsi testét majd beletekertem egy törölközőbe és a szobámba vittem. Addig Tess felrohant a cuccaival az emeletre.
-Fiúk.-kiabáltuk egyszerre a lányokkal.
-Igen?-jelentek meg libasorban.
-Most ti jöttök. Pelenkázzátok be Luxot és fektessétek le aludni.-utasította Eleanor. Ahogy elnéztem a fiúk arcát nem voltak oda az ötletnek. Leballagtunk a konyhába enni. Ahogy elnéztük a kaját, nem hittük volna hogy a fiúk dobták össze. Traci szett mindenkinek és leültünk. Épp kaptam volna be az első falatot amikor Liam ordibált. Mérgesen álltam fel az asztaltól és sétáltam fel az emeletre a szobámba. Félve nyitottam be hogy vajon mit művelhettek.
-Ti mit csináltatok?-kérdeztem döbbenten. Luxon fordítva volt a pelenka, Harry tiszta pisis volt, Zayn és Niall csupa hintőporos, Louis kezében vagy 5 pelenka, Liam pedig babakrémes volt. Itt bomba robbant.-gondoltam magamban és oda sétáltam a kislányhoz. Rendesen tisztába tettem és a fiúkra néztem.
-Menjetek el tusolni.-röhögtem el magam.
-Hahahaha, nagyon vicces.-vágott pofákat Harry.
-Hát igen, az.-röhögtem még jobban.
***
-Jó éjszakát és sziasztok. Vigyázzatok magatokra.-köszöntem el a lányoktól és halkan besétáltam a szobámba. Oda sétáltam Luxhoz és békésen néztem ahogy alszik. Olyan ennivaló kislány. Hirtelen két kezet éreztem a derekam körül. Ez zökkentett ki a gondolataimból. Rá helyeztem az én két kezemet is a derekamon lévőre.
-Mit csinálsz?-hallottam Liam halk hangját.
-Csak csodálom ezt a gyönyörű kislányt.-mosolyodtam el.
-Ugye milyen aranyos?! Nemsokára nekünk is lehet.-puszilta meg a nyakam Liam.
-Igen, de még később.-nevetem halkan és kimentünk a szobából majd Liamébe mentünk lefeküdni. 

Remélem jó lett.:) További szép napot.♥ 

5 megjegyzés:

  1. Nagyon imádtam gyorsan a következőt!

    VálaszTörlés
  2. Nagyon jó lette jakab *---* <3 siess a kövivel mert bajok lesznek ^^

    VálaszTörlés
  3. Nagyon-nagyon jó :) Egyszerűen élvezet olvasni és nehéz kivárni a következőt.! Nagyon jó ez a történet :)

    VálaszTörlés