2013. június 29., szombat

10. rész. L-O-V-A-G-L-Á-S.

Sziasztok!:) Itt is a kövi rész.. Köszönöm az előző pipákat és komikat. Nagyon szépen köszönöm a 10000 nézettséget!!*-* és a 38 rendszeres feliratkozót!!:) A kövi rész 7 komi után jön! Jó olvasást..

Boldogan keltem. Felültem az ágyban és rápillantottam az órára. 8:59 volt. Oda pillantottam a mellettem lévő üres helyre. Gondoltam Liam már fel kelt. Gyorsan felöltöztem én is. Örültem mert már a lábam nem fájt. Lesétáltam a földszintre, egyenesen be a nappaliba. Már mindenki fent volt és tévézett. Még Lux is. 
-Jó reggelt.-köszöntem és leültem Liam mellé.
-Jó reggelt.-köszöntek a többiek. Forró csókban forrtunk össze Liamel. Mikor elváltunk felpattantam és elindultam a konyhába enni.
-Van a hűtőben süti.-ordított nekem Eleanor.
-Okés.-mosolyodtam el. Kivettem az édességet és hozzá egy villát majd leültem az asztalhoz. Mire kaptam volna kaptam volna be az első falatot megcsörrent a telefonom. Letettem az evőeszközt és felvettem.
-Szia Traci.-köszöntem neki.
-Szia Abbie. Mond ma mit csinál a "csapat"?
-Hát nem tudom. Én nem rég keltem fel.-röhögtem.
-Akkor jó. Mi lenne ha eljönnétek a szüleim lovasfarmjára?-örült.
-Felőlem. Úgy is rég találkoztam már Chrisel és Colinnal.-mondtam.
-Okés. Tess és Stefani is itt van már. Akkor délre gyertek. Szia.-köszönt el Traci és letette. Örültem hogy ma nem itthon fogunk ülni. Gyorsan elfogyasztottam a sütit és elindultam vissza a fiúkhoz. Csak ennyit mondtam nekik.
-L-O-V-A-G-L-Á-S.-röhögtem.
-Lovagolni akarsz?-röhögött Harry, liam pedig furcsa pillantásokat küldött felém.
-Jaj Harold. Tudod hogy nem úgy értettem. Traci szüleinek a lovasfarmjára megyünk ma.-ültem le a kanapéra. Senki nem válaszolt csak döbbenten nézett.
-Mi baj? Nem tudtok lovagolni?-nevettem.
-Igen is, meg nem is.-röhögött El.
-És ti fiúk?-fordultam Liam felé.
-Mi nem tudunk.-esett kétségbe esve Niall.
-Akkor majd Traci megtanít.-mosolyogtam. Ekkor Zayn szeme felcsillogott. Szerintem Zaynnek bejött Traci. Na pakoljatok össze Luxnak cuccot.
-Milyen cuccot?-nézett Harry.
-Hát ami kellhet majd neki. Pelenka, cumisüveg ilyenek.-mondtam és nemsokára elindulhattunk.
***
-Sziasztok.-köszöntünk Stefaninak és Tessnek. 
-Sziasztok.-köszönt Stefani és Tess. 
-Traci hol van?-kérdezte Zayn Stefanitól. 
-Ott.-mutatott Tess jobbra a kerítésen belülre.
-Basszus. Az a ló ugrott.-mutatott Niall tátott szájjal Traci lovára. Erre mindenki elnevette magát.
-Sziasztok.-jött oda Traci és megölelt mindenkit. 
-Szia.-köszönt neki mindenki. Niall pedig Traci lovát kémlelte. 
-Érdekes?-nevettem.
-Gyönyörű állat.-röhögött Niall. 
-Akkor jöttök egy kicsit lovagolni?-kérdezte Tess. 
-Én maradok Luxal.-jelentette ki Eleanor. Mi pedig elindultunk az istállóba. 
-Mindenki kap egy lovat.-jelentette ki Stefani és felült az ő lovára. 
-Na fiúk, bemutatom az én lovam.-mutattam Ornatera.
-Neked van lovad?-lepődött meg Liam.
-Igen, csak sajnos keveset tudunk kijönni hozzájuk. Tudod fellépés.-mondtam és megcsókoltam. Sikeresen felnyergeltem és fel is ültem a hátára. 
***
Körülbelül 2 óra alatt sikerült a fiúknak megtanulni az alapokat, és most már lovagoltunk is. Én közben csináltam a fiúkról is egy képet.
Egyszer csak egy kiáltást hallottunk. Hátra fordultam és megláttam Niallt a földön.
-Mit csinálsz?-nevettem.
-Leestem a lóról.-röhögött és gyorsan felpattant.
-Tényleg még Christ és Colint nem is láttam.-szomorodtam el.
-Kik ők?-kérdezte Zayn.
-Barátaink.-válaszolt Tess és úgy döntöttünk hogy vissza megyünk a farmra. Fél óra múlva vissza is értünk és már csak én és a lányok voltak a nyeregben. A fiúk bevitték a lovakat a boxba. Lovagoltunk egy kicsit majd megláttuk a Colint versenyezni.


-Nos, ő itt Colin.-nevettem. Közben össze futottunk Eleanorral és Luxal. Majd egyszer csak egy nagy puffanást hallottunk,. Hátra néztem és nem hittem a szememnek.....

Remélem jó lett!:) További szép napot, szeretlek titeket♥ UI: Bloglovinon kövessetek, oldalt szavazzatok és nézzetek be ide: http://sokgif.blogspot.hu/

10 megjegyzés:

  1. oooh nagyon jó kövit.. először komolyan olyan lovaglásra gondoltam XDDD

    VálaszTörlés
  2. juuuj <3 nagyon jóóó *---* siess a köviveel :33 <3 <3 ^^

    VálaszTörlés
  3. Nagyon jóó! Komolyan először csak néztem hogy hogy fog képbe kerülni a lovaglás de most már értem :)).
    Siess a köviveeeell!!! :))

    Puszi Cappy

    VálaszTörlés
  4. Nagyon jó.!! Nekem nagyon tetszett..:$ De miért pont most hagyod abba.? ~.~
    xXOrsi <3

    VálaszTörlés
  5. Nahyon jó! gyorsan kövi rész

    VálaszTörlés
  6. Királyságos lett a rész csajszii! ;)) Hamar köviiiiiiiiit! :DDDDDD

    Kriszti xx

    VálaszTörlés