2013. június 11., kedd

5. rész. Ellenség.

Sziasztok.:) Itt a kövi rész.:) Köszönöm a komikat és lájkokat!:) Bár 20 lájk és 7 megjegyzés....Nem lett jó az előző rész?:/ Hát remélem hogy elfelejtettetek komizni vagy csak telefonról voltatok...Reméljük ez a rész jobban elnyeri a tetszéseteket.:) Pipáljatok,szavazzatok és komizzatok.:) Ha lehet hosszú komikat hogy milyen a blog és hogy tetszik-e a történet és az ötleteket is szívesen meghallgatom. További jó olvasást és szép napot!♥

Majd egy könnycsepp gördült végig az arcomon, és nem a boldogságtól. Nem nagyon szeretem Dubai-t, hisz itt nyaraltam utoljára a szüleimmel. Miután meg nem haltak. Nagyon féltem hogy elő jönnek az emlékek és megint rossz irányba "futok" a drogokba, ivásba. 
-Hé, jól vagy?-kérdezték a többiek miközben értetlenül néztek rám. 
-Jaj, persze, persze. Csak valami a szemembe ment.-hazudtam és törölni kezdtem a szemem minthogyha tényleg így lenne. Lassan megérkeztünk a repülőtérre. Ki pakoltuk a cuccokat és elindultunk hogy megvegyük a jegyeket. Olyan 1 óra múlva már a gépen ültünk. Én természetesen Liam mellett, és én voltam belül. Még mindig azon kalandoztam hogy mi lesz ha újra elő jönnek az emlékek. Nagyon tartottam attól hogy ugyan olyan leszek mint régen. Nehéz volt onnan is felépülni.Miután fel szálltunk. Liam zavart meg a gondolataim közepette.
-Abbie. Miért sírtál az autóban?-kérdezte Liam miközben a szemembe nézett.
-Csak, tényleg valami bele ment a szemembe.-mondtam és le hajtottam a fejem. Majd a kezemmel kezdtem játszani.
-Figyelj. Nekem elmondhatod.-mondta Liam és felemelte az állam hogy találkozzon a tekintetünk.
-Nos. Mint tudod a szüleim meghaltak egy autóbalesetben. Dubai-ban volt az utolsó nyaralásom velük miután meg haltak. Nagyon félek hogy az emlékek elő jönnek és megint depresszióba esek. Inni és drogozni fogok. Sokkal jobban fognak hiányozni a szüleim.-mondtam már teljesen zokogva. Nem vagyok valami sírós, de ha a szüleimről kell beszélnem akkor bizony nem tudom megállni. Próbálom magam erősnek mutatni, de nem mindig sikerül. 
-Ó Abbie. Ne félj. Én nem hagyom hogy újra a drogba és az alkoholba menekülj.-mondta Liam és megölelt. Nagyon jól esett az ölelése ebben a helyzetben. 
-Viszont most pihend ki magad az ölemben.-mondat Liam. Be fészkeltem magam, nagy nehezen el fértem két ülésen hogy fel húztam a lábam. Nem nagyon volt kényelmes de még mindig jobb volt mint a semmi. Persze lehetett volna más hogy is pihennem, de nekem most így jó. Liam rám terítette a pulcsiját hogy ne fázzak. Imádom hogy ilyen törődő. Majd megsimította az arcom és lassan el aludtam. 

*Liam szemszöge*
Szerencsére Abbie el tudott aludni. Nagyon sajnáltam hogy a szülei meghaltak. Nem szeretem amikor szomorú és azt meg nem szeretném hogy megint drogozzon és igyon. Ezt nem fogom neki hagyni és mindig vigyázni fogok rá. A gondolataimból Niall zökkentett ki, aki épp az ülésemet rugdosta. 
-Niall mi a francot csinálsz?-kérdeztem tőle halkan és hátra néztem. 
-Aludni akarok, de nem férek el és ami a legborzasztóbb éhes vagyok.-mondta szomorúan. 
-Oké, de Abbiet ne ébreszd fel. Egyébként El csomagolt enni. Ja és ha megkéred Zaynt akkor lehet hogy megengedi hogy az ölébe feküdj.
-A-a..-tiltakozott Zayn amikor rá néztem. 
-Jó, de akkor legalább csöndbe maradjatok.-mondtam még mindig halkan és Abbie fészkelődni kezdett.

*Abbie szemszöge*
Ébredezni kezdtem. Lassan nyitottam ki a szemem majd Liam tekintetével találkoztam. Fel ültem majd megcsókoltam.
-Jól aludtál?-kérdezte amikor el váltak ajkaink. 
-A lehető legjobban. Megérkeztünk már?-kérdeztem és rendesen vissza ültem az ülésre. 
-Nem még van egy óra.-válaszolt Liam és a lábát kezdte mozgatni.
-Óó, bocsi. Nagyon zsibbad?-kérdeztem kétségbeesve.
-Nem, ne aggódj.-röhögött. A további egy órában beszélgettünk és zenét hallgattunk. Majd sikeresen leszálltunk. Fogtunk egy taxit ami a szállodához vitt. A fiúk ki fizették majd elindultunk a recepcióhoz ahol ki béreljük a szobákat. 5 szobát béreltünk ki. Liam ragaszkodott hogy én együtt legyek vele. Fel ballagtunk a szobánkba és fáradtan ültem la a nagy franciaágyra. Pár perc után úgy döntöttünk hogy ki pakolunk. Mire minden kész lett át öltöztem a kedvenc fürdőruhámba. Liam is követte a példám és át öltözött. Hirtelen két kéz pihent a csípőmön. Megfordultam és két gyönyörű gesztenye barna szemmel találtam magam szemben. 
-Gyönyörű vagy.-mondta Liam és egy csókot lehelt az ajkamra. Vissza csókoltam és a hajába túrtam. 
-Így sexibb.-kacsintottam Liamre aki csak elröhögte magát. Fel vettem még egy pólót és rövid nadrágot magamra és indultunk le a többiekhez. Miközben mentünk a partra béreltünk szörfdeszkát is. Le terítettük a cuccokat majd oda sétáltam a vízhez.Csak néztem a hullámokat. Ekkor minden elsötétült és olyan volt minthogyha csak én lettem volna ott. Majd megláttam anyát és apát ahogy a vízben fröcsköljük egymást. Csak álltam és álltam és bambult a képzeletem szüleményét. Bevallom jó volt őket látni. 

Majd pár perc után magamhoz tértem és megráztam a fejem. Nem, nem lehettek ott.-gondoltam magamban. Majd oda sétáltam a többiekhez és le vettem a pólóm és a gatyám. Be kentük magunkat majd el vettem egy szörfdeszkát. 
-Abbie minden rendben?-kérdezte Zayn.
-Igen. Persze.-mondtam és erőltettem magamra egy mosolyt. Nem tudtam felfogni amit előbb láttam. Alig vártam hogy nyár legyen. Erre megint depressziós leszek, remek.-gondoltam magamban. Nem nem lehet. Nyár van.! Szórakozni jöttem és nyaralni. Nem lesz semmi baj.-biztattam magam. Ekkor elvigyorodtam és a többiekre néztem.
-Készen álltok?-kérdeztem röhögve. Ebben a percben eldöntöttem hogy nem foglalkozok semmivel és csak bulizni fogok. Épp amikor elindultunk volna két kislány jött oda hozzánk autó grammért. Mindenki adott neki és elindultunk a vízbe. Még szerencse hogy tudok szörfözni. 
***
-Liam, szeretnék neked valamit mutatni.-mondtam és magam után húztam.
-Hova megyünk?-kérdezte értetlenül.
-Csak gyere.-mondtam és húztam magam után. Szerencsére a part nincs olyan messze a szállodától. Le mentünk az alaksorba ahol pár hangszer volt, ugyanis ebben a szállodában néha-néha szoktak előadások is lenni és itt van minden. A recepciós hölgy kedves volt és oda adta a kulcsot. Liamet le ültettem a zongora melletti székre én pedig a zongorához ültem.
-Ezt régen írtam amikor egyedül voltam. Most pedig szeretném neked eljátszani.-mondtam és rá mosolyogtam.: zene :zongorázni kezdtem és hozzá énekelni.
Everybody needs inspiration
Everybody needs a song
A beautiful melody when the night's so long
'Cause there is no guarantee that this life is easy

Yeah, when my world is falling apart
When there's no light to break up the dark
That's when I , I , I look at you

When the waves are flooding the shore
And I can't find my way home anymore
That's when I , I , I look at you

When I look at you, I see forgiveness, I see that truth
You love me for who I am like the stars hold the moon
Right there where they belong
And I know I'm not alone

Yeah, when my world is falling apart
When there's no light to break up the dark
That's when I , I , I look at you

When the waves are flooding the shore
And I can't find my way home anymore
That's when I , I , I look at you

You appear just like a dream to me
Just like kaleidoscope colors that prove to me
All I need, every breath that I breathe
Don't ya know, You're beautiful

Yeah, yeah

When the waves are flooding the shore
And I can't find my way home anymore
That's when I , I , I look at you
I look at you

Yeah, yeah, oh, oh
You appear just like a dream to me
Fáradtan és elégedetten fejeztem be a dalt majd Liam felé pillantottam. Láttam a szemébe a csillogást. Oda hajoltam hozzá és lágy csókot leheltem puha ajkára amit viszonzott. Miután el váltunk el röhögtem magam. Felszabadultabbnak éreztem magam hogy megmutattam neki ezt a dalt.
-Gyönyörű dal amit egy gyönyörű lány énekel.-mondta röhögve és még mindig egy kicsit vizesen.
-Gyere menjünk fel.-mondtam és elindultunk fel. Először persze vissza adtam a kulcsot.
-Köszönöm szépen.-köszöntem meg a kedves lánynak és fel mentünk. Liam egyenesen a szobánkba ment én pedig megnéztem hogy a többiek vissza jöttek-e már. Be nyitottam Zaynékhez és megpillantottam a 3 fiút akik párna csatáztak. Gyerekek.-gondoltam magamban és megforgattam a szemem majd be csuktam az ajtót. Utána az utam Eleanorékhoz tartott. Oda is halkan és óvatosan nyitottam be.
-Sziasztok.-köszöntem. Látom épségben haza értek.
-Szia Abbie.-köszönt röhögve Louis. El pedig csak rám mosolygott.
-Milyen volt a parton?-kérdeztem és le ültem az ágyra.
-Egész jó. Egyébként hova tüntetek?-kérdezte El kíváncsian.
-Louis.-mondtam és az ajtó felé mutattam. Úgy láttam vette az adást. Fel állt.
-Nem baj. Akkor át megyek Liamhez és tőle kérdezem meg mit csináltatok.-mondta egy perverz vigyorral a kíséretében és ki vonult. Nem tudom mire gondolt, de szerintem nem is akartam tudni.
-Szóval mi volt?-kérdezte Eleanor és láttam a kíváncsiságot a szemében.
-Eljátszottam neki a dalt.-mondtam mosolyogva és boldogan.
-Amelyiket akkor írtad amikor rá találtál arra a fa házra a parkban?
-Igen.-mondtam röhögve.
-Na,de már megyek.-Holnap el megyünk vásárolni?-kérdeztem Eltől.
-Rendben. Legyen egy csajos nap.-kacsintott, majd el köszöntünk egymástól és jó éjszakát kívántunk. Elindultam a szobánk felé ahol meghallottam a fiúk beszélgetését. Rólam és Elről beszéltek. Csak el mosolyodtam és be nyitottam.
-Louis. El már vár.-mondtam röhögve és le dőltem az ágyra. Louis elköszönt és kettesben maradtam Liamel.
-Azt a dalt, amit ma nekem játszottál azt csak én hallottam eddig?
-Igen.-válaszoltam mosolyogva.
-Még mindig az jár a fejemben.
-Örülök.-válaszoltam és vadul megcsókoltam.
***
Végre készen lettem a zuhanyzással. Nagyon örültem hisz most alszom először együtt Liamel.
-Jó éjszakát.-mondta Liam és megpuszilta a fejem.
-Köszönöm és neked is.-mondtam és a fejem a mellkasán pihentettem. Majd meghallottam ahogy dúdolja a dalt. Nagyon jól esett. Úgy érzem ez lett a mi közös dalunk. Már majdnem aludtam amikor hangokat hallottam a mellettem lévő szobából. Abból a szobából ahol Harry van. Egyből gondoltam hogy mi folyhat ott.
-Liam, alszol már?-suttogtam.
-Hogy tudnék ekkor nyögdécselésben.-suttogott ő is.
-Komolyan Harry fel veri az egész szállodát.
-Nem sokáig, mert ha 5 perc múlva nem hagyja abba a partnerével akkor át megyek.-suttogott Liam mérgesen. Hamar el telt az a pár perc és még mindig hallottam a hangokat. Fel ültem az ágyon és megláttam hogy Liam már alszik, ezért úgy döntöttem hogy én megyek át szólni. Fáradtan csoszogtam át, de mégis halkan hisz egy folyosón vagyok ahol szobák vannak. Kopogás nélkül nyitottam be és megpillantottam Harryt az ágyában egy barna hajú lánnyal. Idegesen és meglepődötten néztem a lányra hisz ismertem.
-Sarah.-mondtam és néztünk egymásra dühösen....

Remélem jó lett!:) Nem baj ha a daloknál ki teszem a szöveget is?:) Erre válaszoljatok pls..:) 

 

6 megjegyzés:

  1. Szia:) nekem nagyon tetszik a blog!:) szerintem egyàltalàn nem baj, ha kiírod a szöveget is:) Remélem még sokàig fogod írni a blogot!;) én egyszerüen imàdom! Fel is iratkozok!!:)

    VálaszTörlés
  2. Hali!
    Én imádom a blogod szerintem nagyon jó!
    Nem baj ha kirod a dalszöveget de lehetne picit több kép!
    Pl: öltözetekről!
    De így is nagyon jó!
    Siess a kövivel!

    VálaszTörlés
  3. nagyo jóó jakaab ^^ siess a köviveeel :"D <3

    VálaszTörlés
  4. Nagyon jó lett.!!! Nekem tetszik,ha kirakod a szöveget.!! :) Hamar hozd a kövit.!!
    xXOrsi <3

    VálaszTörlés
  5. Szia!
    Írtál a blogom chatébe a válaszom nagyon egyszerű nem rossz csak nem tudtam el olvasni a részeket, de ezt most pótoltam, nagyon várom a kövit, csak az öcsém ballagására készülünk ami holnap lesz ezért nem ülök annyit gépnél.
    Kövit gyorsan!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. szia! Megértem és köszönöm! Csak nem értettem hogy most akkor olvasod-e vagy sem! De persze a te döntésed mikor komizol!:)

      Törlés