2013. június 7., péntek

4. rész. Én megmondtam.

Sziasztok!:) Meghoztam a várva várt 4. részt.:) Nagyon örültem a 9 kominak és a 10 lájknak! Nem is beszélek tovább itt a rész! Jó olvasást!

*Abbie szemszöge*
Fáradtan köszöntem el a rajongóimtól és sétáltam le a színpadról. Örültem hogy nyári szünet van nekem is, de egy kicsit el szomorított hogy kb. 2 és fél hónap után énekelhetek. De inkább arra koncentráltam hogy nyár van. Itt az ideje bulizni, szórakozni, kikapcsolódni. 
-Sziasztok. Na élveztétek?-kérdeztem a többiektől miközben a falnak támaszkodtam. 
-Nagyon ügyes vagy.-mondta El, és odajött megölelni.
-Nagyon jó voltál Abbie. Találkozunk szeptemberben. Persze addig is tartsuk a kapcsolatot és szólunk mikor gyere próbálni.-mondta Dave és Kate. Majd el köszöntünk tőlük és lassan mi is mentünk.
***
-Jó éjszakát.-köszöntem el a többiektől. Majd rá mosolyogtam Liam-re aki elpirult és utána a haját kezdte babrálni. Be csuktam az ajtót majd az ajtónak dőlve ültem le. Bele haraptam az alsó ajkamba és a csókon járt az eszem. Úgy éreztem hogy repülni tudnék és ami a legfontosabb szerintem szerelmes vagyok.-gondolkoztam magamban. Úgy döntöttem hogy át öltözök pizsamába és lefekszek. Már az ágyba voltam és feküdtem amikor kopogtattak az ajtón.
-Szabad.-mondtam ráncolt szemöldökkel. Egy kicsit már fáradt voltam. Viszont amikor megláttam ki nyitotta ki, rögtön egy mosoly ült az arcomra. Liam volt az. Egy szál boxerben. 
-Bocsi. Felébresztettelek?-kérdezte csillogó szemekkel. 
-Nem.-válaszoltam és fel ültem az ágyban. 
-Csak azt szeretném mondani hogy holnap a többiek moziba mennek és szeretném hogy ha itthon maradnál velem. Beszélni szeretnék veled.
-Rendben. De biztos hogy csak ennyit szerettél volna?-kérdeztem miközben végig mértem. Ekkor elvörösödött. 
-öö..Igen, vagy nem?!-mondta és közeledni kezdett. Azt hittem hogy elájulok amikor megéreztem a parfümje illatát. Igaz hogy nem volt rajta ruha, csak boxer, de akkor is lehetett érezni. Közelebb jött és lágyan megcsókolt. Bele túrtam a fel állított hajába és vissza csókoltam. Pár perc után levegő hiányban váltunk el majd Liam jó éjszakát kívánt és ki ment. Hátra dőltem az ágyban és le kapcsoltam a villanyt. Biztosra mondhatom hogy mosolygósan aludtam el. 
*Reggel*
Arra keltem hogy a nap sugarai a szemembe sütnek. Lassan fel keltem és egyből be ugrott a tegnapi csók. Nem tudom mi volt velem, de az biztos hogy egy fiú elvarázsolt. Ki ballagtam a teraszra majd meg láttam a többieket akik elköszöntek Liamtől. Ekkor ugrott be ma beszélgetni fogunk. Neki támaszkodtam a korlátnak majd néztem a kidolgozott felsőtestét. A többiek elmentek majd Liam le feküdt a napozóágyra. Persze először fel nézett és ki szúrt engem. Oda sétált a kicsi teraszom alá.
-Jó a kilátás?-kérdezte röhögve. 
-Tökéletes.-mosolyogtam rá és a szívem egyre gyorsabban vert. 
-Mindjárt megyek.-mondtam és fel öltöztem. Nagyon meleg volt ezért fel vettem az egyik fürdőruhám és rá az egyik rövidnadrágom. A hajamat fel kötöttem copfba és elindultam le valami ennivalóért. Közben úgy döntöttem hogy ha nagyjából mindenki el ment akkor takarítani fogok és Liam is fog segíteni. De, először eszek. Találtam sütit a konyhában és most nem foglalkoztam azzal hogy Niallé lehet-e mert nagyon éhes voltam. Lassan el készültem. Fel voltam öltözve, nem voltam éhes és semmi bajom. Úgy döntöttem hogy először a kertben kezdek el rendet rakni. Ki mentem és megcsapott a meleg. Először a slagot pakoltam el. Be kell vallani nehéz volt. Amíg én cipekedtem Liam fel ült a napozó ágyon és engem figyelt hogy pakolok.
-Olyan aranyosan pakolsz.-mondta és küldött egy csókot.
-Hahahaha, de vicces. Segíthetnél.-mondtam és néztem rá komolyan.-Vagy inkább ne, mert mire fel kelsz addigra én is el teszem Egyébként be vagy kenve?-kérdeztem röhögve.
-Nem. Minek az?-kérdezte és vissza feküdt. 
-Azért hogy le ne égj, te buta. Nagyon fog fájni és égni.-mondtam és oda mentem hozzá. A lábamat át lendítettem a csípője felett és rá ültem. Ekkor el mosolyodott és le vette a napszemüveget. 
-Miről is akartál beszélni?-kérdeztem boci szemekkel. Ekkor Liam fel ült és úgy ültem tovább az ölébe.
-Csak kettőnkről szerettem volna. Tudod Abbie. Rá jöttem hogy te igazán más lány vagy mint a többi. Tökéletes vagy. A gyönyörű kék szemed, a szép hosszú szőke hajad és még sorolhatnám. Már egy éve tetszel és már nem bírom tovább. Veled szeretnék lenni. Mert SZERETLEK! Nem tudom elképzelni az életem nélküled. Ezért azt szeretném kérdezni hogy, lennél-e a barátnőm?-fejezte be Liam és csillogó szemeibe néztem. Soha nem mondtak nekem még ennyire szépet. Sírni tudtam volna a boldogságtól. Most már biztosra tudtam. Szerelmes vagyok egy gesztenye barna szemű fiúba. Nem válaszoltam ha nem egyből megcsókoltam. Ez volt az eddigi legszenvedélyesebb csókunk. Mikor elváltak ajkaink Liam arcára egy nagy vigyor kerekedett.
-Ezt egy igennek veszem.-mondta mosolyogva. Erre csak én is elmosolyodtam. Majd fel álltam róla és elindultam be. Mivel már a kert kész volt. Most jöhetett a konyha és a nappali. Liamnek pedig a fürdőszobát és a vécét hagyom. Pár óra múlva kész voltam.
-Liam.-ordítottam neki.
-Igen?
-Gyere takarítsd ki a fürdőt és vécét.-utasítottam.
-Én nem.-tiltakozott.
-De igen.-mondtam és a kezébe nyomtam a takarítószereket.
-Na, jó.-mondta szomorúan és be ment a fürdőbe. Én addig fel mentem és úgy határoztam hogy le zuhanyzok mert nagyon meleg van. Ki szálltam a zuhanyzó alól és hirtelen megijedtem. 
-Liam. Mit keresel itt?-kérdeztem és próbáltam magam takarni. 
-Csak kerestelek és itt találtalak.-vigyorgott.
-Ide tudod adni a törölközőm?-kérdeztem elpirulva.
-Persze.-mondta és oda adta. Gyorsan magamra tekertem és ki mentem a fürdőből. Majd Liam le "támadott" az ajkaival. Majd bele mosolyogtam a csókunkba. 
-Mi van?-kérdezte röhögve.
-Kész van a fürdőszoba? Egyébként meg szeretnék még felöltözni is.-mondtam mosolyogva.
-Igen, kész, és miért nem maradhatok?-kérdezte. Igazság szerint szégyenlős vagyok egy kicsit, ezért nem szeretnék Liam előtt fel öltözni.
-Csak.-mondtam és az ajtó felé mutattam. Liam ki ment rajta és fel öltöztem. 
Pár óra múlva hallom hogy valaki kiáltozik.
-Ááááá, Úúúúúú.-hallottam az ordítást a nappaliból. Gyors léptekkel indultam le az emeltről.  Liamet pillantottam meg aki a kanapéra próbált le ülni.
-Mi baj?-kérdezte meglepődve. 
-Fáj a hátam és a mellkasom.-nyávogott Liam. Ekkor el röhögtem magam. 
-Ennyire vicces?-kérdezte morcosan. 
-Nem. Nem azon röhögtem.-mondtam és oda léptem mögé majd le vettem róla a pólóját. 
-Ahogy gondoltam.-mosolyodtam el.-Liam mondtam hogy kend be magad.
-Nem is voltam olyan sokat a napon.-mondta majd inkább megcsókoltam hogy ne keljen hallanom a nyávogását. Ekkor toppantak be a többiek.
-Itt meg mi folyik?-kérdezték tátott szájjal. Én csak elmosolyodtam Liam pedig beszélt. 
-Össze jöttünk Abbievel.-mondta Liam boldogan.
-Ó. Gratulálunk.-mondták egyszerre kórusba.
-Készen álltok amúgy a kirándulásra?-kérdezte Zayn boldogan. Igazság szerint el felejtettem. De örültem hogy el megyünk valahova. Liam fel vette a pólóját és elindultunk fel. Mivel Zayn közölte hogy ma indulunk. Ezért fel mentünk és össze pakoltuk a cuccokat. Én és Liam hamarabb készen lettünk. Úgy döntöttem hogy be kenem a hátát a hülyémnek. Le vette a pólóját és a kezemre nyomtam a krémet. 
-Áááá, úúúú.-ordított Liam.
-Jaj. Még hozzád sem értem.-mondtam röhögve. Óvatosan kentem szét a krémet a hátán, mellkasán meg a nyakán. 
-Nagyon fáj.-mondta Liam szomorúan.
-ÉN MEGMONDTAM!-jelentettem ki.
-Jól van na.-mondta majd ki nyújtotta a nyelvét és megcsókolt. Vissza csókoltam és a kezemet a nyaka köré fontam. Ekkor felszisszent. 
-Jaj. Bocsi.-mondtam boci szemekkel.
-Ó. Rád nem lehet haragudni.-mondta és megpuszilta az orrom.
***
-Nos indulhatunk a reptérre?-kérdezte Zayn aki már nagyon izgult. 
-Persze.-ordította mindenki. Zayn autójával mentünk. Szerencsére be fért mindenki. De csak addig kellett amíg ki megyünk a reptérre.
-Egyébként hova megyünk?-kérdeztem.
-Meglepetésnek szántam, de elmondom. Dubai-ba megyünk.-örült Zayn. Nekem ekkor fagyott le a vigyor a számról. Majd egy könnycsepp gördült végig az arcomon, és nem a boldogságtól....

Remélem tetszett!(: További szép napot mindenkinek!(: Ja és kérhetek HOSSZÚ komikat? légyszi(: #szeretemazolvasóim♥

7 megjegyzés:

  1. úúristeen Jakab! imádoom nagyoon <3 siess a kövivel pls:33 mert ha nem tudod mik a következmények :) :""D

    VálaszTörlés
  2. Kövit!
    Nagyon jó!
    Kiváncsi vagyok mi lesz! :)

    VálaszTörlés
  3. nagyon jó a blogod.! szeretem olvasni boldoggá tesz . :)remélem hamar hozod a következő részt/fejezetet.!

    VálaszTörlés
  4. most kezdtem el olvasni a blogod de egyszerűen wáóó annyira imádom ,ár fel is iratkoztam

    VálaszTörlés
  5. Nagyon jó az új kinézet! Imádom a blogod! Kiváncdi vagyok a folytásra! Minél hamarabb hozd az új részt!
    Már nagyon várom! :):)

    VálaszTörlés
  6. Szia.
    Először is, a blog kinézete nagyon jó lett. Illik a háttér a fejléchez, bár néhol elrontja az olvashatóságát a modulok szövegeinek. A fejléc is nagyon jó, örülök, hogy átlátszó a teteje, így nem kell bajlódni a háttérrel, meg hogy illjenek egymáshoz. Mert tökéletes.(:
    A történeted kicsit furán indult. A számomra. Mivel még soha nem olvastam Liam-es történetet. Valami van a blogodban, ami nagyon zavar. égeti a szememet.:D Az, hogy külön írod az igekötőket. Jegyezd meg, ige + igekötő - külön, igekötő + ige - egyben, igekötő + idegen szó + ige - külön. Pl: Add ide, Felöltöztem, Be szeretnék menni. Ami még zavart, az az "én megmondtam" dolog. Aranyosak a kiemelések, de ne csináld ennél. Mert szerintem nem kell hangsúlyozni, hogy nekem volt igazam.
    És, minek írod oda minden fiúhoz, hogy "Imád az 1D tagja lenni"? Mert szerintem ez nyilvánvaló.(:
    Amúgy nagyon jól írsz, jól fogalmazol. Perfect az egész.(: Van + 1 feliratkozód, és várom a következő részt.<3

    VálaszTörlés
  7. Szupi rész lett!;) Hamar kövit! :))

    VálaszTörlés