2013. június 19., szerda

7. rész. Szórakozás.

Mosolygósan keltem. Felültem az ágyon és hirtelen beugrottak a tegnapi emlékek. Akaratlanul is elmosolyodtam és a mellettem szuszogó Liamre pillantottam. Már nagyon éhes voltam, ugyanis alig ettem tegnap is valamit. Gondolkoztam azon hogy hogyan keljek fel, hisz meztelen vagyok.Végül megpillantottam az ágy mellet Liam fekete pólóját és a rövidnadrágom. Gyorsan fel kaptam magamra és halkan ballagtam le. Közben vettem egy kakaót a büfében és leültem egy asztalhoz. Nyomkodtam a telefonom és közben megittam. Mire végeztem Niall huppant le mellém.
-Jó reggelt.-köszönt és letett egy tál csokis gofrit.
-Neked is.-köszöntem és vettem egyet.
-Nem baj, ha a te adagodat is el vettem?-kérdezte Niall és tömte magát.
-Nem.-röhögtem.
-Egyébként mi a terv mára?-kérdeztem és elvettem még egy gofrit.
-Nem tudom. Valami nagy bulit kéne csapni, holnap megyünk vissza Londonba.-mondtam teli szájjal.
-Ja, tényleg. Jó lesz ha fel hívom a 3 háttértáncosom? Stefanit, Tracit és Tesst.-néztem Niallre.
-Úúú, lányok?! Jöhetnek.-röhögött.
-Egyébként kié ez a póló?-nézett és látni lehetett rajta hogy gondolja kié.
-Liamé.-ahogy kimondtam vörösödni kezdtem.
-Húú. Hallottunk titeket tegnap este, Harry hallgatózott a legjobban.-nevetett.
-De vicces.-nyújtottam ki a nyelvem.
-Magaddal hoztad a gitárod? Ha igen oda tudod adni?-kérdeztem csillogó szemekkel.
-Persze, az mindig nálam van és igen.-mosolygott.
-Juj köszönöm.-pusziltam meg és felfutottam a szobájukhoz. Lassan nyitottam be. Két szempárral találkoztam.
-Nocsak, nocsak. Eltévedtél bárányka?-röhögött Zayn.
-Nem.-nyújtottam ki a nyelvem. Sikeresen megtaláltam Niall gitárját, épp indultam ki amikor megpillantottam egy párnát a földön. Gyorsan megfogtam és Harryhez vágtam aki elterült az ágyon.
-Ezt azért kapod mert tegnap hallgatóztál.-nevettem és kimentem a szobából. Lementem a szállodai medencéhez ahol sikeresen találtam egy napozóágyat. Leültem és gitározni akartam, de a nap a szemembe sütött. Próbáltam valahogy takarni, de nem ment.
Inkább arrébb ültem egy árnyékosabb helyre. Küldtem Tessnek, Stefaninak és Tracinak egy üzenetet hogyha tudnak akkor üljenek fel a gépre és jöjjenek el ma hozzánk egy kicsit felfrissülni. Majd gitározni kezdtem és dúdolni hozzá. Jó volt elveszni a gondolataim között.
***
Hirtelen a telefonom csipogása zökkentett ki. Megnéztem és a lányok írtak. Örültem hogy beleegyeztek. Akkor ma fogunk csapni egy nagy bulit. Olyan estefele fognak megérkezni. Már egy kicsit kezdett melegem lenni Liam fekete pólójában.
-Szia Abbie.-huppant mellém Louis. Szó szerint le lökött a napozóágyról.
-Úristen Louis. Vigyáznom kell Niall gitárjára.-ütöttem meg és kifújtam a levegőt. Majd éreztem két kezet a derekam körül.
-Szia Liam.-mosolyodtam el.
-Szia mazsola.-puszilta meg a nyakam.
-Mazsola?-nevettem.
-A marcipán jobb?-kérdezte és ekkor Niall termett ott.
-Mazsolát és marcipánt emlegettetek? Meg akarom enni.-nézett.
-Hát hogyha Liam engedi hogy Abbiet megedd, akkor hajrá.-röhögött Louis. Niall pedig értetlenül nézett rám. Nem válaszoltam semmit csak át nyújtottam neki a gitárját.
-Köszönöm Niall.-mosolyodtam el. Majd elindultam fel a szobába. Már át kellett öltöznöm hisz nagyon melegem volt. Gyorsan ki is választottam egy, egybe részes ruhát. Épp Liam nyitott be amikor a pólómat vettem le. Autómatikusan elfordultam és takartam magam a két kezemmel. Persze Liam csak nevetett.
-Miért veszed le a pólómat?-kérdezte szomorúan és mögém jött.
-Azért mert melegem van a fekete pólódban.-nevettem.
-Ja, és ezt akarod fel venni?
-Igen.-mosolyodtam el és megfordultam. Liam ajkai az enyémre tapadtak. Mohón faltuk egymást. Pár perccel később levegőhiányban váltunk el. Csak rá mosolyogtam és elindultam átöltözni:
A hajamat kiengedtem és Liamre néztem.
-Mehetünk le?
-Igen.-mosolygott és kézen fogott. Mire leértünk mindenki lent volt már. Félre hívtam Eleanort.
-Bocsi hogy tegnap nem mentem el veled. De most el tudok van kedved?
-Semmi baj. Persze mehetünk. Gyorsan El eltette a telefonját, elköszöntünk a fiúktól és indultunk. Úgy döntöttünk hogy a közeli plázába megyünk.
***
-Sziasztok.-"törtünk" be a szobámba, de nem volt ott senki. Csak nevetéseket hallottunk a teraszról. Lepakoltuk a cuccokat és kimentünk a többiekhez. Amint kiértem egy melltartó landolt a fejemen. Gyorsan lekaptam a fejemről és mérgesen néztem a fiúkra.
-Itt meg mi folyik?
-A rajongók dobálják felfele a cuccokat.-röhögött Harry.
-Húha ez nagyon vicces.-húztam fel a szemöldököm és inkább bementem a szobába. Elindultam be a fürdőbe és felvettem az új fürdőruhámat amit vettem.
Ki ballagtam a fiúkhoz.
-Na milyen?-kérdeztem és Liamhez sétáltam.
-Gyönyörű.-válaszolt. Ekkor csipogott a telefonom. Gyorsan berohantam és megnéztem. Tess volt az. Azt írta hogy megérkeztek. Rögtön eszembe jutott hogy kiket fogom elküldeni értük.
-Zayn, Harry és Niall. Lenne egy harci feladatotok.
-Mi?-vágta rá Zayn.
-El kéne menni a lányokért a reptérre és ide hozni.
-Fussunk.-rohant le Harry.
-De csak óvatosan.-röhögtem.

Sziasztok!:) Remélem jó lett a rész::) Egy kicsi szenvedéssel megtudtam írni, ugyanis nagyon meleg van...:s Köszönöm az előző komikat és lájkokat. Szavazni is ér!:D Köszönöm a 25 rendszeres feliratkozót:) a kövi rész 5 komi után jön!:) Nézzetek be a szereplőkhöz is mert bővült.:3 További szép napot és jó nyarat!:) #szeretemazolvasóimat♥


9 megjegyzés: