2013. június 22., szombat

8. rész. Elrontott éjszaka, vagy mégsem?!

Sziasztok!:) Itt is a kövi rész. Köszönöm az előző komikat és pipákat! Bocsi a késésért csak tegnap évzáró volt stb.. de most hoztam is a részt. Nagyon köszönöm a díjakat és a 30 rendszeres feliratkozót!^^ A kövi rész megint 5 komi után jön! Ja és mielőtt elolvasnátok a részt ezt olvassátok el!!!!!!! Nagyon fontos!!!! Mindenki olvassa el akinek van bloga, illetve akinek nincs még az is!!!! Rajtad múlik hogy fogsz-e tudni blogot olvasni! De tényleg olvassátok el mert nagyon fontos és osszátok, terjesszétek.! Ha bármiben kell segíteni írjatok! itt a link,olvassátok végig!:  http://noriciisblogdesign.blogspot.hu/2013/06/nagyon-fontos-minden-egyes-bloggernek.html

-De csak óvatosan.-röhögtem.
-Mi lenne ha ott buliznánk ahol tegnap voltunk?-fordultam Liamhez.
-Felőlem, úgy is olyan csöndesebb hely.-húzott magához.
-Hol voltatok tegnap?-nézett értetlenül Louis.
-Tegnap Liammel találtunk egy eldugottabb, csöndesebb partot és ott voltunk egy kicsit.-pirultam el.
-Ja.-röhögött Louis. Nem akartam tudni hogy mi jár a fejében, inkább megnéztem hogy írtak-e a lányok hogy a fiúk épségben oda értek-e. Ekkor nyílt az ajtó. Majd megláttam a lányokat és a fiúkat, röhögcsélve jöttek be.
-Na, látom összeismerkedtetek.-röhögtem és megöleltem a 3 lányt.
-Bizony.-nevetett Zayn.
-Örülök. Liam, Louis ők itt Tess, Traci és Stefani. Tess, Traci, Stafani hagy mutassam be Liamet és Louist.-mutattam be őket egymásnak. A fiúk egy öleléssel és puszival köszöntötték a lányokat. Eleanor is köszönt nekik. Bár őt nem kellett bemutatnom nekik mert ő már találkozott velük.
-Nos, már csak az alvást kell megoldani.-túrtam bele a hajamba.
-Nálunk aludhatnak a lányok.-örült Harry egy kacér vigyorral.
-Jó lesz úgy?-néztem a lányokra. Nem mondtak semmit csak bólintottak egyet.
-De, ha nem jó akkor megoldjuk.-néztem rájuk.
-Nem, tényleg jó lesz.-nézett Traci rá Zaynre.
-Okés. De semmi hancur.-néztem szúrós tekintettel Zaynre és Harryre. Niallre azért nem néztem mert tudtam hogy egy légynek sem tud ártani. Úgy láttam hogy a fiúk vették az adást. Segítettek a lányoknak felvinni a cuccokat. Nem hoztak sok mindent ugyanis holnap megyünk vissza. Pár perc múlva készen voltunk. Felvették a fürdőruháikat és arra még egy toppot és egy rövidnadrágot. Leballagtunk a legközelebbi sarki boltba és vettünk egy kis nasit és üdítőt. Nagyon meglepődtem amikor a fiúk közölték hogy most ne legyen semmi pia, de örültem neki. Egy kicsit már besötétedett ami nagyon jó volt. Lassan oda értünk. A fiúk ledobták a cuccokat és elindultak be a vízbe.
-El, ti nem jöttök?-üvöltött Louis Eleanornak.
-Majd később.-válaszolt El. Leterítettük a törölközőket és rá ültünk. Sajnos napozni már nem bírtunk ezért inkább beszélgettünk.
-Averyt hogy-hogy nem hoztad?-érdeklődtem.
-Apáék nem engedték.-szomorodott el Tess.
-Jaj. Sajnálom.-simogattam meg a hátát.
-Egyébként pasikkal hogy álltok?-nevettem.
-Hát sehogy.-nevetett Stefani.
-Na, de itt most van 3 szabad pasi. Egyik biztos bejön.-nyújtottam ki a nyelvem. Stefani nem válaszolt csak elpirult. Még beszélgettünk pár percet és utána indultunk a vízbe. Felálltam és levettem magamról a fölösleges ruhát és elindultam. Hirtelen belehasított a fájdalom a lábamba. Összerogytam és a lábamhoz kaptam ami vérzett. Nagyon fájt és sajgott. A lányok oda jöttek hozzám.
-Ezt látnia kell egy orvosnak.-mondta Traci. Nagy nehezen felsegítettek és ekkor a fiúk is ott voltak.
-Itt mi történt?-kérdezte Liam. Amikor meglátta a vérző lábam leesett az álla.
-Juj, én nem bírom a vért.-jajgatott Zayn és ekkor kiterült a homokban. Liam felvette a pólóját, letépett belőle egy darabot és a lábamra kötötte hogy elállítsa a vérzést. Majd felkapott és elindult velem vissza a szállodába.
-Hé mi ne menjünk?-ordított Louis.
-Nem kell. Érezzétek jól magatokat.-mosolyogtam a fájdalom ellenére.
-Hova megyünk?-néztem Liam szemébe.
-Beviszlek a közeli ügyeletre megnézetni a lábad.-mosolygott rám. Örültem hogy Liam ennyire figyelmes.
-Nem vagyok nehéz?-nevettem.
-Nem.-nevetett.
***
Mire visszaértünk az ügyeletről már tíz óra volt. Nagyon sokat kellett várni. A lábamat megnézték és kiderült hogy üvegszilánkba léptem. Bekötötték és azt mondták hogy még ne nagyon lépjek rá, mert fájni fog. Szegény Liam végig izgult, kint a várakozóban ugyanis nem jöhetett be. Belé karolva próbáltam sántikálni.
-Sajnálom.-hajtottam le a fejem.
-Mit?-kérdezte Liam és felemelte az állam hogy a szemébe nézzek.
-Hogy elrontottam az estét. Ha én most nem sérültem volna le akkor még bulizhatnánk.-szomorodtam el.
-Abbie, ez bárkivel megeshetett volna. Ne hibáztasd magad.-mosolygott Liam. Jól estek a szavai. Szorosan megöleltem és vissza ballagtunk a partra ugyanis nem találtuk a többieket a szobában. Már messziről láttam hogy fénylik valami, de nem tudtam elképzelni hogy mi. Viszont amikor a többiekhez megpillantottam a tűzet. Nagyon örültem neki.

-Együtt csináltátok a tábortüzet?-kérdeztem boldogan és Liam segített leülni köré a többiekhez.
-Igen.-nevettet Niall. Liam is leült mellém és neki döntöttem a fejem.
-Nos mi van a lábaddal?-kérdezte Zayn félénken.
-Már nem nagyon fáj. Üvegszilánkba léptem.-mondtam szomorúan.
-Mi lenne ha énekelnénk valamit?-terelte a témát Niall és elővette a gitárját.
-Rendben.-egyezett bele mindenki és elkezdtük közösen énekelni. Végül a Summer Love-nál maradtunk. (keresd meg fent a zenelejátszóban és indítsd el)

"Summer Love"


[Zayn:]
Yeah-ah-ah-ah
Oh-oh-oh
Oh-oh-oh-oh
Can't believe you're packing your bags
Trying so hard not to cry
Had the best time and now it's the worst time
But we have to say goodbye

[Harry:]
Don't promise that you're gonna write
Don't promise that you'll call
Just promise that you won't forget we had it all

[Niall:]
'Cause you were mine for the summer
Now we know it's nearly over
Feels like snow in September
But I always will remember
You were my summer love
You always will be my summer love

[Louis:]
Wish that we could be alone now
If we could find some place to hide
Make the last time just like the first time
Push a button and rewind

[Liam:]
Don't say the word that's on your lips
Don't look at me that way
Just promise you'll remember
When the sky is grey

[Niall:]
'Cause you were mine for the summer
Now we know it's nearly over
Feels like snow in September
But I always will remember
You were my summer love
You always will be my summer love

[Zayn:]
So please don't make this any harder
We can't take this any farther
And I know there's nothing that I wanna change, change

'Cause you were mine for the summer
Now we know it's nearly over
Feels like snow in September
But I always will remember
You were my summer love (summer love)
You always will be my summer love (summer love)
You always will be my summer love
You always will be my summer love

Nevetve hagytuk abba az éneklést. Miközben énekeltük mindenki nézett a másikra. Nagyon jó este volt.
-Ez többször is meg kellene ismételni.-nevetett Harry és átkarolta Stefanit.
-Na, de most már menjünk mert éjfél.-utasított Eleanor. Össze szedtük a cuccokat és eloltottuk a tüzet. Örültem hogy nem rontottam el az estét és mindenki jól érezte magát. Hamarosan megérkeztünk a szállodába. Elköszöntünk egymástól és bementünk a szobánkba. Oda sántikáltam a szekrényhez és átvettem a pizsim. Befeküdtem az ágyba és vártam Liamet. Pár perc múlva ő is megjött. Át öltözött előttem. Amit viszont nem értettem. Reméltem hogy nem cukkolni akart. Befeküdt mellém és lágyan megcsókoltuk egymást. Óvatosan átfordultam az oldalamra. Liam pedig magához húzott. Erre elmosolyodtam.
-Jó éjszakát Batman.-csuktam be a szemem.
-Jó éjt szívem.-mondta halkan majd álomba merültünk.
Remélem jó lett!:) Várom a komikat és a pipákat. Kérek hosszú véleményeket.c: További szép napot. szeretlek titeket♥

7 megjegyzés:

  1. Überkirályos lett leányom.; ) Siessé a következővel heee! :DDD

    Kriszti xx

    Ui.: christywith1d.blogspot.hu Bekukkantanál?? ? ;D

    VálaszTörlés
  2. Imádom a blogodat, ahogy írsz. Mindent átlehet érezni, mint ha én is ott lennék. Gyorsan a kövit.

    VálaszTörlés
  3. Hali!
    Egyszerüen imádom a blogod!
    Szerintem nagyon jó a történet is érdekes lécci siess a kövivel!
    Már nagyon várom!

    VálaszTörlés
  4. imádooooooooooooooooooooooooooooom <3 elég hosszú?:D

    VálaszTörlés
  5. Nagyon jó! Így tovább! :D

    VálaszTörlés
  6. nagyon jóó jakab *--* siess a kövivel <3 <3 imádom ^^

    VálaszTörlés
  7. Szia én most kezdtem el olvasni de egyszerüen fantasztikus.)^^

    VálaszTörlés