2013. június 15., szombat

6. rész. Verekedés. /+16/

-Sarah.-mondtam és néztünk egymásra dühösen. Még pár percig mérgesen néztük egymást és be vágtam az ajtót. Ebben a pillanatban nem érdekelt hogy fel verem az egész szállodát. Innen tudtam hogy ez a nyaralás kész katasztrófa lesz. Körülbelül 3 éve nem találkoztam Sarahval. Egyszerűen utálom a csajt. Egy osztályba járt velem és ki nem állhattam. Nagyon féltékeny lány, sőt volt olyan hogy lopott, hazudott. Egyszer én is össze vesztem vele, de akkor nagyon. Borzalmasan féltékeny volt rám amiért nekem minden össze jött, neki pedig semmi. Minden áron keresztbe akart nekem tenni. A veszekedés óta nem is láttam. Nagyon féltem hogy megint keresztbe fog nekem tenni. Nagyon kíváncsi voltam hogy mi járatban van erre. Remélem megváltozott és nem kell attól félnem hogy valakit is bántson. Harryre pedig már nem is tudtok mit mondani. Megint csak ki használ egy lányt. Hiába nem bírtam Saraht akkor is tudtam hogy rosszul fog neki esni hogy Harrynek csak a szexre kellett. Ezek a gondolatok jártak a fejemben. Nagyon fáradt voltam, de mégsem tudtam volna aludni. Nem mentem vissza a szobánkba, nem akartam Liamet felkelteni. Már tudtam hova megyek. Óvatosan és halkan lépkedtem a folyosón. Majd bele ütköztem Zaynbe és Niallbe.
-Ti meg mit csináltok?-kérdeztem értetlenül.
-Harry megkért hogy jöjjünk le mert zuhanyozni és meditálni akar egy kicsit. Niall pedig megint éhes volt.-válaszolt Zayn.
-Húúúúha. Hát biztos jót meditálhatott Harry.-kerekedett ki a szemem. A  fiúk csak értetlen fejjel rám néztek. Erre elmosolyodtam és indultam is ahova akartam. Szerencsémre ott volt a recepciós lány. Elkértem tőle a kulcsot és indultam le az alaksorba. Addigra teljesen ki ment a szememből az álmosság. Le ültem egy székre és dúdolni kezdtem. Majd minden elsötétült.
***
Éreztem hogy valaki simogassa az arcom és közben a nevemet mondja.
-Abbie. Kelj fel.-hallottam a hangot. Lassan nyitottam ki a szemem. Pislogtam egy kicsit hogy ki tisztuljon a látásom.
-Liam.-örültem neki és megöleltem.
-Úgy rám ijesztettél. Már mindenki keresett.-mondta és lágy csókot lehelt ajkamra, amit természetesen viszonoztam.
-Nem akartalak titeket megijeszteni.-mondtam szomorúan.
-Jól van, semmi baj.-mondta Liam és fel vett az ölébe. A lábamat átkulcsoltam a dereka körül és a fejemet ráhajtottam a vállára. Össze ért a mellkasunk. Jó volt érezni hogy ennyire közel van hozzám. Lassan fel vitt az emeletre, majd a szobánkba. Óvatosan le tett az ágyra majd be takart. Biztos észre vette hogy fáradt voltam. Mivel ő már fel volt öltözve ezért csak mellém ült. Tudta mi a gyengém és lassan dúdolni kezdett. Boldogan hallgattam hogy azt a dalt dúdolja amit eljátszottam neki. Pár perc múlva Niall szakította meg a nyugtató csendet.
-Hééé. Van kedvetek le jönni a partra?-ordított Niall.
-Niall halkabban már, és én nem megyek.-ordítottam neki becsukott szemmel. Éreztem Liam tekintetét rajtam. Lassan ki nyitotta a szemem.
-Nyugodtan mehetsz. Meg leszek én.-mondtam mosolyogva. Azonnal láttam Liam szemében a csillogást megcsókolt majd távozott az ajtón Niallel. Én pedig szépen lassan elaludtam.
***
Kipihenten keltem fel. Lassan fel álltam és a szekrényhez sétáltam. Valami nyárias ruha mellett döntöttem:
A hajamat kifésültem és kivasaltam. Halvány sminket tettem fel, felkaptam a telefonom és indultam le. Közben eszembe jutott amit Eleanorral beszéltem tegnap. Így az ő szobája felé vettem az irányt. Úgy gondoltam hogy meglepem ezért csak be nyitottam. Egy másodperc alatt a boldogságot a düh váltotta fel.
-Te mi a f*szt csinálsz?-néztem a fiókban kutakodó Sarahra meglepődve és karba tettem a kezem.
-Én csak..-hebegett-habogott.
-1 perced van hogy eltakarodj innen.-mondtam dühösen és közelebb mentem hozzá.
-Vagy mi lesz?
-Vagy nem állok jót magamért.-ordibáltam. Sarah csak ki röhögött és tépni kezdte a hajam. Nagyon meglepődtem, de nem hagytam magam. Téptük és ütöttük egymást. Közben elmondtuk egymást mindennek. Lassan kezdtem fáradni, de ekkor jött a felmentő sereg. Két kezet éreztem a hónom alatt és valaki hirtelen az ölébe vett. Még akkor sem engedtem a haját. Megláttam Harryt aki pedig Saraht próbálja lefogni. Majd Eleanor valahogy kibontotta a kezem és így elengedtem Sarah haját. Még mindig végtelenül dühös voltam. Megéreztem azt a hihetetlen illatot. Ekkor tudtam ki vett fel az ölébe. Liam volt. Le tett a szoba egyik sarkába. Én csak a falnak dőltem és próbáltam felfogni hogy mit is csináltam. Harry próbáltam az ellenségemet csitítani de még mindig nagy volt a szája. Majd Liamre néztem aki lihegve és értetlenül kémlelt engem. Megöleltem jó szorosan. Örültem hogy ott volt velem. Pár perc múlva mindenki lenyugodott.
-Megütöttelek?-kérdeztem Liamet és közben a padlót figyeltem.
-Nem, nem csak meglepődtem milyen erős vagy.
-Ja, értem és sajnálom.-mondtam mosolyogva és ekkor Sarahra néztem aki még mindig feszült volt.
-Itt mégis mi történt?-törte meg a csendet Louis.
-Abbie itt volt a szobában, én csak Harryt kerestem. Be hívott majd nekem esett.-hazudott Sarah.
-Ez nem is így volt.-gördült ki egy könnycsepp a szememből. Ekkor hallottam egy ismerős hangot. Apukámé volt. "Mondd el hogy nem így volt! A barátaid neked fognak hinni nem Sarahnak." Hallgattam a hangra.
-Eleanort kerestem, és amikor be nyitottam Sarah a fiókotokban  kutakodott. Egy kicsit erősebben megkértem hogy menjen ki erre tépni kezdte hajam.-ordítottam. Nem volt erőm többet veszekedni. Ki viharoztam a szobából egyenesen a partra. Majd le vettem a papucsom és sétálni kezdtem a vízben.
Folyamatosan azon járt az eszem hogy miért kell mindig valaminek történnie?! Nagyon szomorú voltam hogy mindig velem történik ilyen. Ráadásul még a fejem is fájt. Azért elég keményen verekedtünk. Majd egy rajongó tábor zökkentett ki a gondolataimból. Gyorsan letöröltem a könnyeimet és fényképezgettem, majd autó grammot osztogattam. Bele telt 30 percbe. Amikor meguntam a sétálást le ültem. Hirtelen valaki megérintette a vállam. Félelmemben ugrottam egyet.
-Héé. Nyugi, én vagyok Liam.-hallottam a hangot és leült mellém.
-Liam, én.-kezdtem volna bele ha nem szakít félbe.
-Ne mondj semmit. Én neked hiszek. Amikor el mentél megbeszéltük a többiekkel és Harry ki tette Sarah szűrét.-fejezte be és megcsókolt.
-Mi lenne ha fürdenénk egyet? Úgy sincs már kint senki.-ajánlotta.
-Jó is lenne, ha vettem volna fel fürdőruhát.-röhögtem.
-Lehet meztelenül is.-kacsintott. Erre nem válaszoltam csak vállba boxoltam.
-Na gyere. Akkor ruhástól?
-Jó ruhástól.-válaszoltam.
-Okés. De én meztelenül megyek.
-Ez nem nudista strand. Itt nem lehet.-nyújtottam ki rá a nyelvem. Liam csak meghúzta a vállát, majd vetkőzni kezdett és be ment a vízbe. Elpirulva néztem kidolgozott felsőtestét.
-Na nem jössz?-kérdezte kacéran. Úgy döntöttem hogy bevállalós leszek. Nagyon szégyenlős vagyok, de most valahogy megbirkózom vele. Lassan kezdtem levetkőzni és felsőtestemet takarva mentem be a vízbe. Ami egy kicsit hideg volt és ahogy bentebb mentem libabőrös lettem. Lassan oda úsztam Liamhez aki élvezte a hullámokat. Hozzá bújtam hogy ne nagyon fázzak és hogy ne nagyon látszódjon a mellem.
-Ne takard magad, olyan gyönyörű vagy.-mondta Liam és el vette a két kezem. Végig mért majd elmosolyodott. Egyre jobban csak pirultam. Be kellett vallanom tényleg jó volt a vízben. Élveztem hogy vele lehetek. Senki sem zavart minket és azt csinálhattunk amit csak akartunk. Forró csókokban forrtunk össze.


Lassan le ment a nap is. Levegő hiányban váltunk el. Végig tapintottam a mellkasát és egy férfias nyögés hagyta el a száját. Csak az alsó ajkamba haraptam.
-Kérlek ne kínozz. Ez a gyengém.-kérlelt Liam. Csak felnevettem és a kezemmel haladtam lefelé. Majd elértem férfiasságához.
-Áll a ceruza.-röhögtem.
-Na, nem mondod.-röhögött ő is. Jó érzés volt hogy ezt váltom ki belőle. Már nagyon kívántam. Megfogta a kezem és ki mentünk a vízből. Mivel nem volt törölközőnk ezért a száraz ruhát vettük vissza.
***
Lassan fektetett le az ágyra. Forró csókokban forrtunk össze.
-Egyre jobban kívánlak.-suttogtam Liam fülébe. Lassan szabadított meg a pólómtól, majd ügyesen kikapcsolta a melltartóm. Megint eltakartam magam, de csak azért mert kíváncsi voltam hogy mi a reakció. De megint elvette a kezem és kényeztetni kezdett. Halk sóhajok hagyták el a szám. Egyre jobba kezdtem nedvesedni. Le vette rólam  a bugyimat is majd puszilgatni kezdett lent. Fordítottam a helyzetünkön. Oda hajoltam egy csókért és lassan vettem le róla a pólót és a gatyát a boxerrel együtt. Végigpusziltam minden egyes helyet a mellkasán és haladtam lentebb. Kezembe vettem a "kis" Liamet és most én kínoztam. Kicsi kutakodás után megtaláltam az óvszert majd sikeresen fel került ahova  kell neki. Majd megint alulra kerültem.
-Kérlek lassan.-kértem meg. Liam csak bólogatott egyet majd belém hatolt. Várt hogy megszokjam majd egy kicsit gyorsított.
-Szólj ha elélveztél.-utasított. Nem is fájt már. Nagyon szeretem Liamet. Úgy éreztem hogy én vagyok a világ legboldogabb embere. Ami az egészben igazán jó hogy nem szexeltünk hanem szeretkeztünk, ami között óriási különbség van. Miközben ki-be járt bennem Liam csókokban forrtunk össze én pedig a hajába túrtam. Közben hangos nyögések töltötték be a halk szobát. Liam minden egyes tolással érintette a g pontomat. Pár perc múlva együtt élveztünk el egy hangos nyögés kíséretében.
-Szeretlek.-mondta Liam és a szemembe nézett.
-Én is.-mosolyogtam rá majd megcsókoltam. Ez a mai nap. Egyben rossz és jó is volt.-gondoltam magamban. Izzadtan feküdtünk egymás mellett. Össze kulcsoltuk a kezünket és boldogan aludtunk el.
Remélem tetszett a rész!:) Köszönöm az előző komikat és lájkokat! Most írtam először +16-os részt szóval bocsi ha rossz lett!:/ Komizni, lájkolni és szavazni ér!;) További szép napot!♥

8 megjegyzés:

  1. Hát, az az iagzság, hogy a *+18as szövegek írásához külön tudomány kell, nameg hatalmas perverzség, de ez kezdetnek jó volt.:)

    VálaszTörlés
  2. nagyon jó lett...!! *--* az ilyen részekhez perverznek kell leni..Gondolom te az vagy.!!! :)
    xXOrsi <3

    VálaszTörlés
  3. Szia! Nézz be! Vár rád egy meglepi --> http://doyouloveme1d.blogspot.hu/2013/06/dij2.html

    VálaszTörlés
  4. meglepi.:) http://dear-diary-kedves-naplom.blogspot.hu/2013/06/1dijam.html

    VálaszTörlés