2013. július 1., hétfő

11. rész. Utállak.

Sziasztok!:) Itt is a kövi rész:) Köszönöm a 40 rendszeres feliratkozót.:o Fantasztikusak vagytok! A kövi rész 7 komment után jön! Jó olvasást:) Ja és ti rendeltetek popcorn Directionert?:D Ha igen megjött? Nekem igen és nagyon tetszik:) Sajnálom aki nem tudta megrendelni.:): Na de nincs több rizsa jó olvasást!:D

Hátra néztem és nem hittem a szememnek. Traci a földön feküdt mozdulatlanul. Moonlight pedig két lábon ágaskodott és feldúlt volt. Gyorsan lepattantam Ornateráról és rohantam Tracihez. Leguggoltam mellé és próbáltam felébreszteni. 
-Valaki hívjon már mentőt.-ordibáltam.
-Hívom.-ordított Tess. Nagyon féltem hogy valami baj lesz. 
-Elviszem Monnlightot a boxba.-nyugtatta Stefani Traci lovát. Szerencsére Zayn engedett egy kis vizet a slagból és Tracire engedtük. Megkönnyebbülve huppantam le a földre amikor köhögést hallottam. Végre egy életjel.-öleltem meg Tracit aki kimerültem és megdöbbenve nézett.
-Jól vagy?-kérdeztem még mindig idegesen. Ekkor hallottam meg a szirénát. Lassan meg is jött a mentő. 
***
-Nyugi, nem lesz semmi baj.-ölelt át Liam a várakozóban. 
-Reméljük.-gördült ki egy könnycsepp a szememből.
Ekkor már mindenki itt volt. Traci szülei is. Megint kigördült egy könnycsepp a szememből ahogy az aggódó családjára néztem.
-Már csak azt nem értem hogy Moonlight, miért viselkedett így. Hisz Traci nagyszerű lovas, imádja a lovát.-fordultam Tess felé.
-Nem tudom. Talán megijedt?! De nem is volt ott semmi ijesztő, mármint Moonlight nem is ijedős. Nem értem. Őt nehéz megijeszteni, nagyon bátor ló. Valaki vagy valami nagyon megzavarhatta.-mondta sejtelmesen Tess.
-Igen. De nézzük csak. Mitől fél Moonlight?-jött oda Stefani. Gondolom halhatta hogy mit beszélünk.
-Várjunk csak.-jutott eszembe.
-Moonlight csak a lovagló pálcát nem szereti, Traci ezért sem használja.
-Akkor valaki keresztbe akart tenni Tracinek.-öntött el a harag. Ekkor jött ki az orvos. Megfogtam Liam kezét és mindenki oda ment. 
-Jó napot.-Traci Cook ismerősei és családja?-kérdezte az egyik orvos.
-Igen.-felelt mindenki egyszerre. 
-A lány enyhe agy rázkódást szenvedett és eltört a lába. Ma estére bent tartjuk megfigyelésre és hogyha nincs semmi baj akkor holnap haza mehet. További jó estét mindenkinek.-foglalta össze röviden az orvos és elköszönt.
-Várjon, akkor nem lehet bemenni hozzá?-ordított az orvos után Zayn. Szegényen látszott hogy mennyire aggódik. Nagyon szeretheti Tracit. Először Traci családja ment be. 
-Tess, nem megyünk még vissza a farmra?-súgtam oda.
-De menjünk.-egyezett bele. Gyorsan "elosontunk" a kórházból, fogtunk egy taxit és elmentünk. 
-Érdekes. A lámpa fel volt oltva.-néztem sejtelmesen. Tessel megetettük a lovakat és körül néztünk, de nem találtunk semmit és senkit. 
-Hozok a lovaknak vizet.-ment el Tess folyadékért. 
-Okés.-mondtam és Moonlightot kémleltem. Még most is idegesnek tűnt. Ekkor valaki hátulról fejbe vágott. Hirtelen a földre rogytam és a fejemhez kaptam. Nagyon sajgott. Szerencsére nem vérzett. Erőtlenül megfordultam és nem hittem a szememnek. 
-Sarah, te mit keresel itt? És miért vágtál fejbe?-fogtam a fejem.
-Utállak azért.-ordított rám.
-De miért utálsz?-ordítottam én is. 
-Tudod te azt.-vágta a fejemhez és elrohant. A kezében lévő lapátot pedig ledobta a földre, ami hangos zajt csapott. 
-Úristen Abbie, jól vagy?-rohant hozzám Tess. 
-I-igen.-dadogtam egy kicsit és segített felállni. A fejem még mindig fájt. Nem értettem hogy Sarah miért mondta hogy utál. Nem tettem semmit ellene.
-Ki ütött le?
-Sarah.-válaszoltam Tessnek egyhangúan.
-Mi? Miért?-kérdezte döbbenten. Ekkor megpillantottam a sarokban ledobva Traci lovagló pálcáját.
-Várjunk csak. Ha engem le ütött akkor nem lehetséges hogy hátulról megcsapta Moonlightot és ettől lett ideges és dobta le Tracit?-egyre jobban kezdtek össze állni a képek, annak ellenére hogy a fejem nagyon fájt.
-Figyelj Tess, Liamnek egy szót se.-fordultam hozzá.
-Pedig ezt el kéne neki mondani.-nézett komolyan.
-Nem szeretném elmondani. Mennyire aggódott amikor csak egy üvegszilánk ment a lábamba, most meg egy lapáttal ütöttek le. Nem akarom ilyenekkel idegesíteni és meg kell tudnom hogy Sarah miért utál. Ekkor a telefonom megcsörrent. Elő kaptam és megláttam Liam képét a képernyőn, majd felvettem.
-Szia.-köszöntem és megint a fejemhez kaptam mert belehasított a fájdalom.
-Szia drágám. Aggódom, hol vagytok?-kérdezte idegesen. 
-Csak eljöttünk a lovardába még egy kicsit megetetni a lovakat.-hazudtam egy kicsit. 
-Ja rendben. Érted menjek?
-Ó nem kell. Tessel hívunk egy taxit és haza megyünk.-mondtam.
-Rendben, de siessetek.
-Oké, szia.-köszöntem el és kinyomtam a telefont. 
-Sziasztok lányok.-köszönt Chris.
-Szia.-köszöntem és megöleltem. 
-Mit csinálsz itt?-kérdeztem és neki dőltem az egyik boxnak.
-Csak még rendbe teszem Colin és az én lovamat és megyek is.-röhögött. Oda léptem a lovakhoz és megsimogattam őket.
-Na de mi megyünk is.-húzott Tess.
-Szia.-köszöntünk és hívtunk egy taxit. 
-Basszus haza megyek és az első az lesz hogy beveszek egy fejfájás csillapítót.-fogtam a fejem.
-Ne menjünk be mégis megnézetni?-nézett rám Tess.
-Nem, nem kell.-utasítottam el. Ekkor megérkeztünk. Fáradtan és álmosan szálltunk ki a taxiból. 
-Sziasztok.-köszöntünk, de senki sem volt már lent. 
-Mindenki alszik.-nevetett Tess.
-Hát nem csoda, 23:18 van.-nevettem én is. 
-Itt aludhatok ma?-nézett rám Tess.
-Persze. Hozok le neked pizsit és megágyazok itt a kanapén.-mondtam.
-Rendben.-válaszolt Tess. 
***
Szerencsére sikerült megágyazni Tessnek. Még gyorsan bevettem egy fájdalom csillapítót és elindultam fel a szobába. Lassan nyitottam be Liam szobájába. Oda tipegtem a szekrényhez pizsiért. 
-Szia Mazsola.-hallottam a halk hangot.
-Jaj, felébresztettelek?-fordultam Liamhez.
-Nem, nem ébren voltam.-ült fel. Oda sétáltam mellé és megcsókoltam. Pár perc után váltak el ajkaink. Ekkor egy kicsit megszédültem és megint a fejemhez kaptam. 
-Jól vagy Abbie?-pattant fel az ágyról Liam és megfogta a kezem. 
-Igen, csak megszédültem.-ültem le az ágyra. Egy kicsit össze szedtem magam és átöltöztem majd bebújtam az ágyba. Óvatosan oda bújtam Liamhez.
-Tényleg Traci hogy van?-kérdeztem.
-Egész jól. Reméljük holnap haza jöhet.-puszilta meg az arcom. 
-Reméljük.-mosolyogtam és lassan elaludtunk...  
Remélem jó lett.:) További szép napot! Szeretlek titeket.♥
 

11 megjegyzés:

  1. wááá *--* Jakab ^^ nagyon jóóó <3 <3 kivéve Tracinek :c siess a kövivel ^^

    VálaszTörlés
  2. Nagyon jó rész lett. ;) Először mikor elolvastam a címet,azt hittem Liam csinált valamit. :S Mert akkor nagy tockosnak lett volna kis gazdája. ;)) xDDD Hamar köviiiiiiit!!!! *---*

    VálaszTörlés
  3. Gyerünk kövit!! Nagyon jó lett!! :) <3

    VálaszTörlés
  4. Ez nagyon jó és izgalmas.!Gyorsan legyen következő.!Alig várom...:) <3

    VálaszTörlés
  5. Nagyon jó lett!!! Kövit!! :))

    VálaszTörlés
  6. Nagyon jó!Várom a következőt. :))

    VálaszTörlés
  7. Nagyon tetszik! Várom a kövit :)))
    Puszi Cappy

    VálaszTörlés
  8. Nagyon jó lett!
    Ugyhogy gyorsan kövit! :)

    VálaszTörlés
  9. nagyon jó, nem gondoltam volna hogy Sarah ezt teszi

    VálaszTörlés