2013. július 3., szerda

12. rész. Igazság.

Halii.^^ Meg is hoztam a kövi részt..:) Köszönöm szépen a komikat és a lájkokat.:) A kövi rész 7 komi után jön.. Csak nem értek valamit, 40 rendszeres feliratkozóm van és abból körülbelül 10-en komiztak..aminek persze nagyon örülök.^^ de hol van a maradék?:/ nyugodtan komizzatok..ha pedig a rész nem lett jó még azt is írd le..hogy mi nem tetszett, mi volt a hiba stb..!:) nem harapok, sőt tényleg kíváncsi vagyok a véleményetekre hogy milyen a blog!:)  még névtelenül is lehet komizni...bátran írjatok, ha ötlet is van!:) Bloglovinon ne felejtsetek el követni!:) További szép napot.♥

Boldogan keltem reggel. Felültem az ágyba és a mellettem szuszogó Liamre néztem. Nagyon aranyosan aludt. Óvatosan megsimogattam a karját, majd elmosolyodott. Gondoltam akkor már felkelt. Kibújtam a paplan alól és rá feküdtem. Lassan nyitotta ki a szemét és közben egy széles vigyor kerekedett az arcán. Két kezemmel a feje mellet támaszkodtam és úgy csókoltuk egymást. Közben a keze vándorolni kezdett a csípőmre. Lassan váltunk el, a keze még mindig ott pihent ahol hagyta.
-Minden reggel költhetnél így.-nyitotta ki a szemét Liam, és megláttam a gyönyörű barna szemét.
-Rajta leszek.-csókoltam meg még egyszer és felálltam róla. 
-Gyere, elmegyünk együtt zuhanyozni?-néztem rá csillogó szemekkel.
-Ez visszautasíthatatlan ajánlat.-pattant fel gyorsan az ágyról és jött utánam a fürdőbe. Lassan vetkőztettük egymást, közben lágy csókokban forrtunk össze. Eljutottam arra a pontra, hogy megbízok Liamben. Már nem is voltam előtte szégyenlős. Miután megszabadultunk minden ruhadarabtól, beszálltunk a zuhanyzóba és lassan engedte meg ránk a vizet. Miközben hagytuk hogy a meleg víz elárassza testünket gyengéden csókolt meg Liam. Egyik kezemmel a vizes haját túrtam, a másikkal pedig a tusfürdőt kerestem. Sikeresen megtaláltam. Nyomtam egy kicsit a kezembe és óvatosan kezdtem szétkenni Liam testén, amire elmosolyodott. Most ő jött. Lassan járta át a keze a testem, ami jól esett. Pár perc alatt lemostuk az illatos tusfürdőt egymásról és kiszálltunk. Egy törölközőt csavartam magamra és elhatároztam hogyha elkészülök, bemegyek Tracihez a kórházba. Oda ballagtam a szekrényhez és kiválasztottam a megfelelő ruhát mára.:
A hajamat kifésültem és kiengedtem. Befújtam magam egy kicsit és bedobáltam mindent ami kellhet a táskámba. Leballagtam a konyhába.
-Jó reggelt.-köszöntem a reggeliző "csapatnak".
-Jó reggelt Abbie.-köszöntek a többiek kórusban. Gyorsan készítettem magamnak és Luxnak egy kakaót és leültem mellé. Oda adtam neki a cumisüveget és mosolyogva néztem ahogy iszik. Lassan megreggeliztem én is.
-Tess egyébként hol van?-kérdeztem és beleharaptam a kenyerembe.
-Ő már haza ment.-válaszolt Niall teli szájjal.
-Okés.-álltam fel az asztaltól és megmostam a kezem.
-Én bemegyek Tracihez a kórházba. Ki  tart velem?-néztem a többiekre.
-Én majd később megyek.-mondta Zayn.
-Okés, sziasztok.-köszöntem el és búcsúzóul megcsókoltam Liamet. Mielőtt elindultam volna, még beugrottam a boltba csokiért. Gondoltam viszek Tracinek egy kis boldogsághormont. Beültem az autómba és elindultam. Olyan fél óra múlva már a kórházban voltam. Lassan és halkan nyitottam be a kórterembe. Nagyon meglepődtem. Úgy gondoltam hogy Traci az ágyban fog feküdni, vagy aludni, hát tévedtem.
-Szia.-köszöntem az éppen öltözködő Tracinek. Vagyis csak, szerencsétlenkedett.
-Szia Abbie.-köszönt és nehezen leült az ágyra.
-Jobban van a lábad?-kérdeztem és közben leültem az egyik székre.
-Fogjuk rá.-húzta meg a vállát.
-Ne szomorkodj, hoztam csokit.-húztam elő nagy vigyorral a táskámból.
-Köszönöm.-ölelt meg.
-Á, semmiség. Egyébként csak bocsánatot akartam kérni a baleset miatt.-hajtottam le a fejem.
-Ezt hogy érted?-kérdezte.
-A baleset miattam volt. Sarah ott volt a lovardába és hátulról megcsapta a lovad a lovagló pálcával és látod meg lett a baj. Tudod hogy Moonlight nem szereti. És Sarah utál engem, de nem tudom miért.-gördült ki egy könnycsepp a szememből. A lapátosat meg nem is mondom el neki. Amúgy is borzalmasan éreztem magam. Ez az egész csak miattam volt. Meg kell tudnom hogy Sarah miért haragszik rám.
-Abbie, erről nem te tehetsz. Tudod milyen Sarah, féltékeny és önző. Sajnos most én voltam ott és én kaptam az utálatosságából. Ne hibáztasd magad. Bárki lehetett volna az én helyemben.-nyugtatott Traci és megölelt.
-Mikor jöhetsz haza?-kérdeztem és letöröltem a könnyeimet.
-Ma már haza mehetek. A szüleim hoztak nekem pár cuccot és Zayn később bejön értem.-pirult el Traci.
-Húha, olyan aranyosak vagytok együtt. Szerintem bejössz neki.-nevettem.
-Annak csak örülök, ugyanis nekem is ő.-pirult még jobban. Nem válaszoltam csak rámosolyogtam.
-Egyébként nyaralni sem fogsz tudni menni?-néztem rá aggódva.
-Hát sajnos nem, és a következő nemzeti díjugrató versenyen sem tudok majd részt venni.-szomorodott el.
-Majd a következőn. És ne szomorkodj, inkább bontsd fel a csokit.-nevettem.
-Rendben. De mi lenne ha te lépnél a helyembe, mármint menj el a versenyre te Moonlightal.-nézett rám csillogó szemekkel.
-De mikor is lesz?-kérdeztem.
-Most szombaton.-mosolygott Traci.
-Ó, és hogy készüljek fel 2 nap alatt?-aggódtam.
-Menni fog. Nagyszerű lovas vagy.-ölelt meg.
-Jó rendben, elmegyek.-nevettem. Gondoltam ennyivel tartozok Tracinek. Így hát elvállaltam.
-Na, de akkor én megyek is. A szüleid ott lesznek a farmon?
-Nem. Ma indultak el nyaralni az öcséimmel. És enyém az egész ház, de Chris és Colin tudod hogy ott lesz.-dörzsölte össze a két tenyerét.
-Egyedül hagytak így?-néztem nagyokat.
-Nem, Tess és Stefani szülei megengedték hogy amíg a szüleim nem jönnek vissza addig ott lesznek velem.-örült.
-Ja értem. Majd hozzánk is gyere. Szia.-mosolyogtam és elköszöntem. Akkor irány eddzeni.-gondoltam magamban. Beültem a kocsiba és egyenesen a lovardába indultam. Közben felhívtam Liamet hogy még nem megyek haza. Hamarosan megérkeztem. Mivel egyáltalán nem sportos ruha volt rajtam, ezért gyorsan átöltöztem a versenyző ruhámba hogy szokjam. Mikor indultam ki a legelőre, megpillantottam a tejföl szőke hajú Colint a lovával.
Hali.-ugrottam oda.
-Szia Abbie, de rég láttalak.-ölelt meg.
-Én is, Chris?-néztem körül.
-Ő kilovagolt egy kicsit, most én vagyok itt.-vezette a lovát.
-Traci hogy van?-kérdezte.
-Hát már jobban. Ma haza mehet a kórházból, de a versenyre nem tud eljönni.-szomorodtam el.
-Sajnálom. Jobbulást neki, de te eltudsz jönni ugye?-kérdezte.
-Hát igen, én versenyzem helyette. Megígértem neki.-mosolyodtam el és elindultunk a lovardába.
-Adtatok enni a lovaknak?-néztem a pakoló Colinra.
-Persze. Már minden kész. A boxok is ki vannak takarítva. Ekkor jött meg Chris.
-Szia.-öleltem meg őt is.
-Hali.-köszönt Chris. Felnyergeltem Moonlightot és kivezettem az istállóból. Szerencsére már fel voltak állítva az akadályok, így tudtam gyakorolni. Már majdnem minden kész volt a versenyre. Felültem Traci lovára és elindultam. Egyre jobban kezdett a lovaglás az életem részévé válni. Először mentünk pár kört hogy bemelegítsünk, majd tartottunk 5 perces szünetet. Majd elkapott a düh.
-Sarah, te mit keresel itt?-kérdeztem idegesen.
-Valamit.-vágott egy grimaszt.
-Remélem nem sántikálsz megint valamiben, egyébként elárulod miért utálsz?-néztem rá komolyan.
-Azért, mert elvetted tőlem azt akit a legjobban szeretek.-ordított rám és megint elrohant. Nem értettem ezt a lányt. Elvettem tőle azt akit a legjobban szeret.-gondoltam magamban, de inkább megpróbáltam nem erre gondolni. A versenyre kellett most összpontosítanom. Gyorsan berohantam magamnak vízért és fel adtam Moonlightra is a versenyző felszerelést és indultam is.
-Nem baj, ha nézlek?-kérdezte Chris és neki támaszkodott a kerítésnek.
-De hogy.-nevettem és elindultunk. A pálya elég nehéznek tűnt. Az első akadályt hibátlanul átugrottuk, de furcsa érzésem támadt. Amikor ugrottuk át a második akadályt hirtelen elszakadt a kantár szára és fénysebességgel értem a földet.
***
Egy kórteremben ébredtem. Hirtelen a fejemhez kaptam mert egy kicsit hasogatott. Lassan nyitottam ki a szemem, majd Liam aggódó arcával találkoztam.
-Mi történt?-kérdeztem halkan.
-Leestél a lóról.-válaszolt ő is halkan. Lassan ültem fel.
-És most itt kell maradnom?-néztem körül és megöleltem az ágyon ülő Liamet.
-Nem, csak Colin hívott mentőt amikor megtörtént a baleset.-csókolt meg.
-Úgy fáj a fejem.-tűrtem a hajam a fülem mögé.
-Még szerencse hogy csak fáj, nagyobb baj is történhetett volna. Például ha betörik, de szerencsére rajtad volt a lovagló sisak.-mondta.
-Bizony.-mosolyodtam el.
-A többiek?-kérdeztem.
-Itt vannak. Mindenki bejött amikor megtudták hogy mi történt.-válaszolt Liam. Ekkor benyitott Tess, és utána jöttek a többiek. Mindenkitől kaptam egy ölelést és helyet foglaltak.
-Köszönöm hogy hívtál mentőt.-öleltem meg Colint.
-Egyébként hogy szakadt el a kantár szára?-értetlenkedtem.
-Valaki meglazította, mármint félig bele volt vágva. Egy lehelet tartotta.-válaszolt Chris.
-Én tudom is hogy ki lehetett.-szomorodtam el.
-Kicsoda?-kérdezte Liam megdöbbenten.
-Liam, valamit el kell mondanom.-hajtottam le a fejem. Úgy éreztem hogy most elmondom neki, ami tegnap történt. Már nem tudtam magamban tartani.
-Mit?-kérdezett vissza.
-Srácok, kimennétek egy kicsit.-néztem a többiekre. Nem válaszoltak csak bólintottak és ki ballagtak.
-Ez a fejfájás, már tegnap óta van amióta fejbe vágtak.-beszéltem és közben a takarót szorongattam.
-Micsoda? Ki vágott fejbe?-hallottam idegesnek tűnő hangját.
-Sarah. Tegnap ott járt a lovardában, és valószínű hogy Traci is miatta sérült meg. Ja és ma is láttam, szerintem ő vágta el a kantár szárát is. Megkérdeztem tőle hogy miért utál ennyire és azt mondta hogy azért mert elvettem tőle azt akit a legjobban szeret.-potyogtak a könnyeim.
-Micsoda? Abbie, valamit nekem is kell mondanom, de előtte hagy szívjak egy kis friss levegőt.-mondta Liam, majd zokogva néztem ahogy távozik a kórteremből..
Remélem jó lett.:) Egyébként úgy érzem hogy ez a legjobb  rész amit eddig írtam...:D:) Várom a véleményeket hogy szerintetek Liam mit akar mondani Abbienek.!:) szeretlek titeket♥ 

17 megjegyzés:

  1. A rész nagyon jó lett!! :) Imádom és szerintem Sarah meg Liam jártak csak Liam dobta Saraht de ő még mindig szerelmes belé ezért tesz mindig kereszbe Abbienek! :) siess a kövivel :)

    VálaszTörlés
  2. Tényleg nagyon jó! És biztos azért amit Anna mondott.

    VálaszTörlés
  3. valóban nagyon jó rész! És az hogy ilyen hamar hozod még jobb :)) Várom a kövit!
    Puszi Cappy

    VálaszTörlés
  4. Jó lett :)) Köviit :)) Imádon♥ nagyon jól írsz :)) csak gratulálni tudok :))

    VálaszTörlés
  5. Sziaaa:D Itt:http://anabellathevampire.blogspot.hu/p/dijak_16.html Vár rád egy aji♥

    VálaszTörlés
  6. Nagyon jó lett ez a rész is.!Olyan izgalmas ,hogy nem lehet abbahagyni az olvasását *.* :) Várom a következőt.! :)

    VálaszTörlés
  7. ááá *---* nagyon jóó *--* <3 sies a kövivel ^^

    VálaszTörlés
  8. Nagyon jó lett:)))))) Kövit!!!!

    VálaszTörlés
  9. gyorsan kövitt nagyon tetszett

    VálaszTörlés
  10. Nagyon jó rész lett csajszikám! ;))) Csak így tovább és hamar köviiiiiiit!!! :DD

    Kriszti xx

    VálaszTörlés
  11. Szia Niki!
    Nagyon jó lett, úgy mint az össze többi. Én az elejétől olvasom, csak néha telóról olvasom ott nem enged komizni és, ha rendes gépemhez ülök, ott mér elfelejtem :( most is olvasom csak családi probléma van, így csak gyorsan átolvasom. Ezért ne haragudj megpróbálok majd komizni többször.
    Nagyon érdekel, mit titkol Liam? Miért rohant el? Ki az a Sarah? SIESS a kövi résszel! :)
    Réka xx

    VálaszTörlés
  12. Szia,nagyon szép a blogod :) Nagyon tetszik a fejléc és a háttér is.És a történet valami fantasztikus,nagyon ott van:)Feliratkoztam.Nézz be te is hozzám
    http://hurt-and-dark.blogspot.sk/ kérlek olvasd el,és ha tetszik komizz :D Köszönöm. KÖVI RÉSZT KÖVETELEK!!

    VálaszTörlés