2013. július 7., vasárnap

14. rész. Szeretlek /+18/ .

Sziasztok, itt a kövi rész. 8 komi után jön az új. Bocsi hogy késtem, de amint már említettem nem vagyok otthon, hanem a nagyszüleimnél vagyok. Jövőhét után megyek haza és addig kb. még 3 részt tudok hozni. Remélem megértitek hogy nem ülhetek mindig a gép előtt. Köszönöm a komikat és lájkokat. Jó olvasást.♥

Bal lábbal keltem. A hátam nagyjából szét ment azon a szénás földön. Nem volt azért annyira puha mint aminek hittem. Ráadásul büdös és mocskos voltam. Nagyjából meg is száradtam. Fáradtan ültem még mindig az emeleten. Megnéztem a telefonom és 86 nem fogadott hívás és 28 üzenet. A szemem kikerekedett.  Megnyitottam a hívásokat. 50 nem fogadott Liamtől, 15 Eleanortól, 5 Tracitől, 2 Zayntől és Nialltől, 1 Harrytől, 5 Tesstől és 3 Louistól és Stefanitól. Mire megnéztem őket kifújtam a levegőt, az üzeneteket nem volt kedvem megnézni. Lassan feltápászkodtam és lesöpörtem magamról a szénát. Egy kicsit erőtlennek éreztem magam. Ekkor Colin jött fel.
-Szia. Hát te?-nézett rám meglepődve.
-Szia. Hosszú.-hajtottam le a fejem.
-Ja, de hogy lettél ilyen piszkos?-nevetett.
-Az is hosszú.-nevettem egy kicsit annak ellenére hogy mi történt tegnap.
-Figyelj Colin, haza tudnál vinni? Nem hiszem hogy van nálam elég pénz taxira és így nem is igazán tudnék haza menni.-néztem végig magamon, majd rá.
-Persze, gyere.-indult le. Felkaptam a telefonom és én is lementem. Végig mentünk a lovardában majd beültem Colin autójába. Az út csöndesen telt. Csak néztem ki a fejemből, majd amikor megálltunk mert pirosat kaptunk megláttam az ablakból egy újságost. Csak néztem az újságokat és kiszúrtam Liamet az egyiken, ezzel a szöveggel: "A One Direction  egyik tagja, Liam Payne megcsalja a híres Abbie Lewist?!" Megforgattam a szemem és direkt az ellenkező irányba néztem. Nem is tudják hogy mi történt és keverik a szart. Ezért is nehéz néha a sztárság. Nincs  magánéleted. Hirtelen kattogásokat hallottam. A hang irányába fordítottam a fejem és megláttam egy csomó fotóst. Hirtelen sebességgel hajoltam le. Nem akartam hogy így "összeesve" fényképezzenek. Nagy szerencsémre pár másodperc múlva zöld lett és elindulhattunk. Lassan felegyenesedtem és kifújtam a levegőt. Nemsokára azon kaptam magam hogy megérkeztünk.
-Köszönöm hogy haza hoztál.-öleltem meg Colint, még ilyen mocskosan is.
-Nincs mit.-mondta és egy féloldalas mosolyt küldött felém. Kiszálltam az autóból és elindultam be a házba. Óvatosan nyitottam be. Szerencsére senki sem hallotta meg, így gyorsan beosontam a konyhába. Egyből a hűtőben kötöttem ki. Niall 2 vagyok.-gondoltam magamban és elröhögtem magam. Találtam a hűtőben tejet és csokit. Egyből rávetettem magam. Leültem az asztalhoz és szó szerint faltam. Nagyon éhes voltam. Ekkor Traci totyogott be lassan.
-Abbie. Tudtam hogy vissza jössz.-örült.
-Halkabban már.-szóltam teli szájjal.
-Oké, oké.-ült le az asztalhoz és halomnyi kérdést tett fel. Hogy vagy? Hol voltál? Miért nem írtál vissza?  Tudod te hogy mennyire aggódtunk érted?-sorolta a kérdéseket Traci.
-Jaj.-álltam fel az asztaltól és a mosogatóba tettem a tányért.
-Hogy nézel ki? Tiszta sáros és szénás vagy.-nézett tátott szájjal Traci.
-Ez az új divat.-pózoltam hülyén és nevettem. Még magamon is meglepődtem hogy milyen viccesre fogom a dolgot. Be kellett látnom hogy nem is nagyon haragszok már Limre, de még nem akartam vele beszélni, se találkozni.
-Na de komolyan, az istállóban aludtam és előtte megáztam.-néztem Tracire. Aki csak egy "normális vagy fejjel" nézett rám. Elmosolyodtam és elindultam fel. Természetesen nem Liam szobájába indultam, hanem a sajátoméba. Benyitottam és megláttam Eleanort aki Luxal játszott.
-Sziasztok.-köszöntem és leültem az ágyra. Eleanor nem is köszönt hanem amilyen gyorsan csak tudott magához szorított.
-El. Megfulladok.-mondtam halkan. Ekkor elengedett.
-Nagyon hiányoztál.-nézett rám komolyan.
-Örülök.-mosolyodtam el.
-De mitől lettél ilyen mocskos?-nézett rám kérdően.
-Először is megáztam, aztán a lovardába aludtam egy halomnyi szénán és szétment a hátam, de ezért is akarok lezuhanyozni.-nevettem és bementem a fürdőbe. Lassan vettem le a ruháim. Beálltam a zuhanyzóba és megengedtem a vizet. Igazán megnyugtatott a meleg víz. Kicsit el is kalandoztam. Megmostam minden porcikám és a hajam. Kiszálltam és magamra tekertem a törölközőm. Keresni kezdtem a fésűm, fogkefém és mindenem amim kellett volna. Hirtelen eszembe jutott hogy hol lehetnek. A fejemhez kaptam és leültem a földre. A cuccom Liamnél lehetett csak. Pár perces gondolkozás után úgy döntöttem hogy átmegyek érte. Kiléptem a fürdőből és körül néztem. Lux és Eleanor már nem volt ott. Megrántottam a vállam és indultam tovább. Óvatosan nyitottam be Liam szobájába. Nagyon meglepődtem amikor megláttam az ágyban feküdve, aludt. Oda álltam mellé és csak néztem ahogy szuszog. Majd egyszer csak megfordult. Gyorsan szedni kezdtem a lábam amiért elvileg is jöttem. Lekapkodtam a cuccokat a polcról és szekrényről. Siettem volna ki, amikor megcsúsztam a padlón és hasra estem. A franca.-gondoltam magamban. Hogy lehetek ilyen szerencsétlen.-kérdeztem magamtól és feltápászkodtam. Természetesen egyből Limere néztem hogy fel nem ébredt-e. Hát, nem volt szerencsém. Liam az ágyban ült és törölgette a szemét. Mikor elvette onnan ránéztem és elkapta a tekintetem. Rögtön kiment a szeméből az álmosság. Felállt és közeledni kezdett felém.
-Abbie hol voltál? Nagyon hiányoztál. Beszélnünk kell.-nézett rám. Én csak hátráltam. Nem tudtam miért, csak vitt a lábam. Hirtelen neki csapódtam a falnak. Tudtam hogy Liam mire készül, és ha megcsókol nem tudok magamon uralkodni, hisz szeretem.
-Liam, ne csináld.-néztem rá könyörögve.
-Mit?-kérdezte vigyorogva, minthogyha nem tudta volna. Lassan elért hozzám. Beszippantottam illatát. Jól esett. Lehajolt a nyakamhoz és óvatosan megcsókolta. Egy halk nyögés hagyta el a szám. Éreztem hogy Liam elmosolyodik. Felnézett rám. Belenéztem barna szemeibe és láttam benne a csillogást. Hirtelen megcsókolt. Kezei a mögöttem lévő falon pihent. Persze vissza csókoltam. Végül a kezem a nadrágja övén volt már. Még mindig csókoltuk egymást. Majd pár múlva nyelves csókok lettek. Kikapcsoltam övét és állva lerugdosta magáról. Szinte már teljesen benedvesedtem. Keze a derekamra tévedt. A lábam összekulcsoltam a dereka körül és oda ballagott velem az ágyhoz. Majd óvatosan letett és rám feküdt. Megfogtam alul a pólót és egy mozdulattal lehúztam róla. Közben éreztem megmerevedő férfiasságát alul.
-Túl sok minden van rajtad.-mondta két csók között és lehúzta rólam a törölközőt. A mellkasunk össze ért. Egyre jobban melegség töltötte el a testem. Kizártam mindent. Majd Liam a melleimre tévedt. Puszilta, harapta és nyalta őket. Egy hangos sóhaj hagyta el a szám. Mikor megkeményedett a mellbimbóm, haladt lejjebb. Végigpuszilta a hasam és a belső combom. Végül Liam teljesen kinyalt és 10 perc múlva el is mentem. Most ő jött. Fordítottam helyzetünkön. Ráültem csípőjére és puszilgatni kezdtem a nyakát. Tudtam hogy ez a gyengéje, majd felnyögött. Miközben végigpusziltam a hasát is, elmosolyodtam. Végül már csak a boxer volt. Egy határozott mozdulattal leszakítottam róla. A "kicsi" Liam már a hasát csapkodta. Kezembe vettem és úgy kezdtem kényeztetni. Hangos nyögések töltötték be a szobát. Lassan Liam az ágyra élvezett. Lehajoltam hozzá egy csókért, végül megint én voltam alul. Elő vett egy gumit az ágy mellett lévő szekrényből, és felhelyezte ahova kellett. Két kezével a fejem mellett támaszkodott. Majd kérdően rám nézett. Tudtam mit szeretne. Nem válaszoltam, hanem vadul megcsókoltam. Bepozicionált és lassan belém csúszott. Nyaka köré fontam a kezem és úgy csókoltuk egymást. Liam megvárta míg megszokom méretét és lassan érzékien mozogni kezdett bennem. Nem akart nekem fájdalmat okozni. Hangos nyögések árasztották el a szobát. Majd egy kicsit gyorsított. Úgy éreztem mindjárt itt a csúcs.
-Liam én..-nyüszörögtem alatta.
-Én is.-hallottam halk hangját.
Még párat tolt rajtam majd éreztem a pillangókat a hasamban és elélveztem. Liam is elélvezett egy hangos nyögés kíséretében, majd mellkasomon pihentette fejét. Felzselézett hajával játszottam egy kicsit amikor hirtelen felnézett rám.
-Szeretlek, mindennél és mindenkinél jobban.-csókolt meg.
-Én is, de nincs titkunk egymás előtt.-néztem rá komolyan.
-Megértettem.-szállt le rólam és a szekrényéhez sietett. Majd azután vissza hozzám.
-Fordulj meg és csukd be a szemed.-utasított. Megfordultam és becsuktam a szemem. Éreztem hogy valamit a nyakamba rak.
-Kinyithatod.-mondta pár másodperc után, és úgy cselekedtem. Hirtelen a nyakamhoz kaptam és megnéztem az ékszert, gyönyörű volt.
-Köszönöm.-fordultam meg és megcsókoltam.
-Nincs mit gyönyörűm.-mosolygott Liam.
nyaklánc:
Ekkor az órára néztem. Dél már elmúlt. Liam telefonja megszólalt és felvette. A takarót magamra húztam és úgy néztem és hallgattam hogy telefonál, majd pár perc után lerakta.
-Ki volt?-kérdeztem kíváncsian.
-Paul. Jövőhéten kezdődik a turné.-szomorodott el.
-Ne szomorkodj. Nekem is mindjárt kezdődik.-mosolyodtam el.
-De a legrosszabb az hogy nem foglak sokáig látni.-kezdett el öltözni. Nem mondtam semmit csak felültem az ágyon és vissza lehúztam az ágyra.
-Gyere nézzünk valamit.-nevettem.
-Rendben.-egyezett bele és befeküdt mellém. Gyengéden átkarolt, a fejem a mellkasán pihent. Kicsi keresgélés után a Disney-n pont a Susi és Tekergő ment. Úgy döntöttük hogy ezt nézzük és belemélyedtünk a mesébe..
Remélem jó lett.:) Életem első +18-as része.:D Nem fikázni.xd egyébként, de, nyugodtan megmondhatjátok hogy milyen volt.:) UI: Nyertem egy versenyt, ha gondoljátok nézzétek meg.:) 

11 megjegyzés: