2013. július 4., csütörtök

13. rész. Döntsd el hogy kit szeretsz!

Sziasztok.:) Itt is az új rész! Köszönöm az előző komikat és lájkokat! 17 hozzászólás.:o hát nagyon örültem és 47 rendszeres feliratkozó^^ imádlak titeket♥ Előre szólok hogy szombaton elutazok és nem tudom meddig leszek...Ugyan úgy fogom írni a blogot viszont képek és mozgóképek nélkül kell írnom...(abba most nem megyek bele hogy miért) de a lényeg az hogy lesznek részek...és megpróbálom majd úgy írni őket hogy eltudjátok képzelni..:) Megint jött 2 "szar" lájk..Aki lájkolta, le tudja nekem írni rendesen hogy mi volt a szar a részben?:) előre is köszönöm!

*Liam szemszöge*
Kicsit levegőznöm kellett. Nem tudtam hogy hogyan mondjam el Abbienek hogy jártam Sarahval. És hogy nem tudja felfogni hogy nem szeretem már. Ó, és a csókot is hogy mondjam el. Gondolataim közben leültem a kórház udvarán lévő padra. Csak gondolkodtam, gondolkodtam. Reméltem hogy Abbie nekem fog hinni. Bár megértem, ha nem. Végül pár perc után bátorságot vettem és vissza mentem. A többiek még mindig a folyosón voltak. Nem kopogtam, csak lassan benyitottam. Abbie még mindig az ágyon ült. Zokogott. Nagyon rossz volt így látni. Óvatosan leültem az ágyra és csak néztem. Majd a kínos csöndet Abbie zavarta meg.
-Nos, mit akartál elmondani?-nézett rám kisírt szemeivel. Borzalmas volt így látni azt az embert akit a világon legjobban szeretek, de most már muszáj elmondanom neki a dolgokat.
-Én ismerem Saraht. Sőt, jártam is vele. Amit persze megbántam. Téged azért nem hagy békén mert téged választottalak. És van még valami...-csuklott el a hangom.
-Micsoda?-kérdezte tátott szájjal. Én csak néztem pirosas, lilás szemét.
-Múltkor, megcsókolt.-hajtottam le a fejem. Nem mondott semmit, de megint elkezdett zokogni. Borzalmasan éreztem magam. Megpróbáltam megfogni a kezét, de elhúzta. Nagyon fájt. Talán nem hisz nekem?-ezek a gondolatok fordultak meg a fejemben.

*Abbie szemszöge*
Borzasztó volt hallani Liamtől ezeket a szavakat. Nem tudtam hogy mit higgyek. Hirtelen a szomorúságom, harag töltötte fel. 
-Hol lakik Sarah?-kérdeztem idegesen és felálltam. 
-Miért kéne neked a cím?-nézett rám kérdően.
-Csak.-ordítottam rá. Liam nem reagált, de lediktálta a címet.
-Szóval tudod is hol lakik.-nagyszerű-gondoltam magamban. Ahogy megkaptam hirtelen sebességgel indultam el a címre. Gyorsan fogtam egy taxit. Mivel semmi nem volt nálam ezért egy autó grammal "kifizettem" a taxist. Mázlista hogy az egyik rajongóm. Fény sebességgel csöngettem a lakásba. Természetesen Sarah nyitott ajtót. 
-Mit képzelsz magadról?-törtem be hozzá.
-Miről beszélsz?-adta a szentet.
-Hogy vagy képes Liamet megcsókolni, amikor tudod hogy engem szeret?-ordítottam.
-Téged szeret?-nevetett fel. 
-Most min nevetsz?-gördült ki egy könnycsepp a szememből. Pocsékul éreztem magam. Nem tudtam hogy most ki ver át. Az biztos hogy ha haza megyek Liam nem ússza meg.
-Szóval Liam csak a csókot mondta el. Azt nem mondta hogy többször is járt már itt?-nevetett. 
-Mi az hogy már többször is járt itt?-zokogtam. Ekkor épp Liam toppant be. Nem mondtam semmit csak rá néztem. Láttam a szemében a félelmet. 
Mit mondtál Abbienek?-kérdezte Liam idegesen Saraht.
-Csak az igazat.-mosolygott. 
-Miért hazudtál nekem? Mivel érdemeltem ezt ki?-néztem Liamre.
-Abbie. Én nem csaltalak meg. Sarah csókolt meg, és rögtön eltoltam magamtól. Azért voltam is itt nála, mert telefonon zaklatott és kértem tőle hogy álljon le, mert téged szeretlek.-gördült ki egy könnycsepp Liam szeméből. Még sohasem láttam sírni, de akkor is, nekem időre volt szükségem.
-Liam, döntsd el hogy kit szeretsz!-mondtam neki sírva és kirohantam a házból. A világon most éreztem magam a legrosszabbul. Nagyon fájt a dolog. Csak egyre tudtam gondolni. Olyan helyet kellet keresnem ahol nem tudják hogy hol vagyok. Kicsi gondolkozás után kitaláltam hova megyek. Megint fogtam egy taxit és lediktáltam a címet. Gyorsan szedtem a lábam, hogy meg ne lásson valaki. Felnyergeltem a lovam és csak mentem. Egy nagy füves pusztára lovagoltam ki.
Megpillantottam egy fát. Pont hasonlított rám. Szomorúnak tűnt. Kikötöttem Ornatrat és nekidőlve a fának leülte. Csak néztem ki a fejemből és sírtam. Nem értettem hogy ezt mivel érdemeltem ki.És hogy Liam miért csak a csókot mondta el. Úgy éreztem hogy én vagyok a világ legszomorúbb embere. Eszembe jutott egy zene és csak hangosan énekeltem. Kizártam mindent, és mindenkit. zene

I like to bite my nails
And play the air guitar
I like to keep my suitcase packed cause I'm going far
I think you're nice but
I don't wanna waste my time
I may seem crazy but don't worry I'm just fine

All the way up
All the way down
Never look back
It's time to breakout
I want it my way
I do what I do
I know what I like
And maybe it's you
Lets rock
It's a temporary life
It's all right
That takes you all the way up
All the way down
Never look back it's time to breakout

I like to go out walking
In a foreign lane
I want my rocknroll to
Make the window shake
I wait till three am
To call everyone I know
I'm gonna bring the noise
I'm ready here we go

All the way up
All the way down
Never look back
It's time to breakout
I want it my way
I do what I do
I know what I like
And maybe it's you
Lets rock
It's a temporary life
It's all right
That takes you all the way up
All the way down
Never look back it's time to breakout

It's my life and it's a riot
Come on baby you can't deny it

All the way up
All the way down
Holdin my breath
Lettin it out
I want it my way
I do what I do
I know what I like
Baby

All the way up
All the way down
Never look back
It's time to breakout
I want it my way
I do what I do
I know what I like
And maybe it's you
Lets rock
It's a temporary life
It's all right
That takes you all the way up
All the way down
Never look back it's time to breakout

It's time to breakout
It's time to breakout
Right now

Mikor befejeztem a zenét, jobban éreztem magam. Tudtam hogy mi kell akkor amikor nem vagyok jól. Legnagyobb szerencsémre elkezdett szakadni az eső. Igazából nem is zavart. Hagytam hogy elázzak és végig gördüljenek a cseppek a kezemen.
Már sötétedni is kezdett. Épp ekkor a telefonom csörgése zavart meg. Unottan vettem fel.
-Abbie, gyere haza, beszéljünk. Nagyon aggódom. Már sötét is van.-hallottam Liam kétségbe esett hangját. Nem válaszoltam neki. Csak tartottam a telefont.
-Abbie, válaszolj már.-ordított. Nem volt kedvem most senkivel beszélni. Csak lenyomtam a telefont és letettem magam mellé a vizes fűre.

*Liam szemszöge*
Még jobban ideges lettem amikor Abbie letette a telefont. Borzasztóan féltettem. Hideg, és sötét volt, ráadásul még az eső is esett. Nem tudtam róla semmit. Egyszerűen kiborított Sarah. Még jobban kezdtem utálni amiért hazudott. Nem értettem viszont Abbiet, miért döntsem el hogy kit szeretek?! Hisz én csak őt szeretem. A sírás kerülgetett. Soha nem kívánom valakinek hogy veszekedjen a szerettével. Idegesen ültem az ágy szélén. Közben a kezemet tördeltem. Majd kopogtak az ajtón.
-Ki az?-kérdeztem.
-Én vagyok Traci.-hallottam a hangot.
-Nincs kedvem beszélni.-vágtam rá, de már késő volt.Traci leült mellém és ő is csak nézett előre. Majd pár perc múlva belekezdett a mondandójába.
-Liam, figyelj. Ne aggódj, Abbie megbocsát neked. Csak egy kicsit nehezen dolgozta fel a történteket. Én biztos vagyok benne hogy itt Sarah a hibás. És én is, meg a többiek is neked hisznek.-fejezte be.
-De akkor is, nem bocsájtom meg magamnak ha valami baja esik.-néztem a földet.
-Nincs semmi de. Abbie erős, okos lány. Vigyáz magára.-simogatta meg Traci a hátam.
-Remélem.-erőltettem egy mosolyt a számra, majd Traci elment aludni. Követtem én is. Lezuhanyoztam és bebújtam az ágyba. Abbie egyik pólóját jól magamhoz öleltem hogy érezzem illatát. Még utoljára megnéztem a telefonom hogy hívott-e, de csalódnom kellett. Nehezen megpróbáltam elaludni.

*Abbie szemszöge*
Még ültem egy kicsit majd, elázottan visszalovagoltam a lovardába. Nem volt se erőm, se kedvem haza menni. Így hát elhatároztam hogy itt fogok ma aludni. Felballagtam a második emeletre, ahol halomnyi széna volt. A szemeim már fájtak, de csak sírtam tovább. Közben a dal járt az eszemben amit Liamnek énekeltem. Úgy döntöttem hogy holnap beszélek vele. Megkérem hogy mindent mondjon el. Igazság szerint neki jobban hittem, mint Sarahnak, de akkor is haragudtam rá. Ezekkel a gondolatokkal próbáltam elaludni..
Remélem jó lett! További szép napot♥
UI: nézzétek meg a szereplőket és a mellékszereplőket és olvassátok el ami hozzá van írva, hogy tudjátok kik ők..:)   

8 megjegyzés: