2013. július 26., péntek

olvassátok el.

1.Sziasztok! Mint látjátok most nem résszel jöttem, hanem létrehoztam a csoportot: csoport arra szeretnélek titeket megkérni, hogy lépjetek be, mert oda fogom írni a tudnivalókat, vagy ha például részt nem tudok hozni, stb..:) Szóval, légyszi lépjetek be, mert megszeretnélek titeket ismerni is!:) Mint látjátok ez volt az első.

2. Bocsi hogy részt nem hoztam, csak elszomorít aki mindig lájkol, hogy "szar" volt a rész.:s Hiába írtam neki hogy írja le mi a szar, nem írja.:| Egyébként ha olvassa most az aki lájkol, akkor még egyszer megkérem hogy írd le, vagy lehet másik blogot keresni!:)
UI: Holnapra teszem fel az új részt.:)

3. Nem tudom tudjátok-e hogy jelentkeztem egy blogversenyre, amit szeretnék megnyerni.:) Ezért azt kérem tőletek hogy lájkoljátok a képet: lájk! Nagyon fontos lenne és sokat jelentene nekem!:) Előre is köszönöm!:)

Akkor holnap hozom az új részt, légyszi lépjetek be a csoportba és lájkoljátok a képet! Egyébként várjátok az új részt?:D love you all♥

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése