2013. július 16., kedd

16. rész. Hívás.

Halii.*-* Itt is a kövi rész.:) Nem akarok rizsázni nagyon:DDDD Remélem jól telik a nyaratok és jól vagytok.:) De van egy kis hírem...Elgondolkoztam a blogon és úgy gondolom hogy tudnotok kell hogy még körülbelül 14 rész van a végégig.:) Rajtatok múlik hogy legyen 2. évad. Ki teszek oldalra egy szavazást és meglátjuk, de a 2. évad már hosszabb lesz mint ez.:) Ja és még azon is gondolkodtam hogy legyen-e facebookos csoport. Szintén teszek ki erre is egy szavazást.:) Kommentbe írjatok arról is hogy mit csináltok, hol vagytok, hogy telik a nyaratok.:) Köszönöm az előző komikat és lájkokat! Új rész 8 komi után! szeretlek titeket.♥

Reggel hamar keltem. Nem tudom miért, de nem tudtam aludni. Felültem az ágyban és az órára néztem, 6:37, remek.-gondoltam magamban. Óvatosan kibújtam Liam öleléséből és felálltam. Felvettem az egyik pulcsiját és lecsoszogtam a papucsomban a konyhába. Eléggé mart a torkom és be volt dugulva az orrom. Készítettem magamnak egy kakaót, és körülnéztem hogy nincs-e fent valaki. Nem találtam senkit, viszont Niall gitárját megtaláltam. Elvettem még egy pokrócot és kimentem a kertbe a medencéhez. Kicsit hideg volt még. Lefeküdtem az egyik napozó székre, jól betakartam magam. A bögre kakaót letettem a kőre és az ölembe vettem a gitárt. Gondoltam míg ki nem hűl egy kicsit, addig gitározok egyet. Olyan 10 perc után meguntam, ami egy kicsit furcsa volt. Kicsit gyengének éreztem magam. Lenyúltam a kakaómért, boldogan ittam, ugyanis már nem volt annyira meleg, pont jó volt. 5 perc alatt gyorsan megittam és vissza mentem a házba. Elmostam a bögrét és elővettem egy pudingot. Most egy vaníliásat pusztítottam el. Mikor kész voltam úgy döntöttem hogy el megyek a boltba, azután az orvoshoz. Lassan felvánszorogtam a szobámba és felöltöztem. Nem nagyon öltöztem ki. Felvettem egy rövidnadrágot, egy pólót, arra Liam pulcsiját és a Converse cipőmet. Eltettem a telefonom a kulcsom és indultam is. Behuppantam a kocsimba és a legközelebbi boltba mentem.
***
Nem vettem sok mindent, csak épp ami kellett. Halkan nyitottam ki a bejárati ajtót. Meglepődve mentem bentebb, még senki sem volt fent. Kipakoltam a cuccokat és neki láttam egy rendes reggelinek. Össze dobtam pár tojást, így egy ehető rántottát csináltam. Kicsit jobban összeszedtem magam és mentem is az orvoshoz. Közben még egy csomag zsepit is vittem magammal. Írtam egy levelet a többieknek hogy hova mentem és letettem a tojás mellé. Az orvoshoz gyalog mentem. Vállaltam a kockázatot hogy vajon lesznek-e fotósok. Sajnos párral találkoztam is. Már láttam is a képem a címlapfotón, "Liam Payne barátnője beteg?" Húztam egy sorszámot és leültem az egyik székre. Lassan én következtem.
***
Olyan 1 óra múlva végeztem is. Az orvos azt mondta hogy nincs semmi komoly, csak egy kicsi megfázás. Elmentem kiváltani a  gyógyszert amit felírt és mentem is haza. A többiek már biztos hogy felébredtek, hisz 1 óra körül lehet. Még pár rajongóval megálltam fényképeket csinálni. Végre haza értem. Elindultam a konyhába ahol a csipet-csapat reggelizett.
-Jó reggelt.-köszöntem.
-Szia Abbie.-köszöntek kórusban. Liam egyből felállt és oda jött hozzám. Megakart csókolni, de elhúztam a fejem. Nem értette miért.
-Minden rendben?-nézett a szemembe.
-Igen, csak beteg vagyok.-néztem bele barna szemeibe.
-Mi a baj ezzel?-röhögött.
-Az, hogy nem akarom hogy elkapd.-nevettem én is.
-Nem érdekel ha elkapom, de nem tudok meglenni a csókjaid nélkül.-húzott magához és lágyan megcsókolt. Mikor ajkaink elváltak csak mosolyogni tudtam.
-Egyébként jó a pulcsid.-kacsintott.
-Hahaha. Köszönöm.-nevettem és bevettem a gyógyszert amit az orvos felírt. Ekkor Tess toppant be.
-Szia Avery.-hajoltam le a kutyushoz. Egyből hanyatt vágta magát hogy vakargassam meg a hasát. Úgy is tettem. Ekkor a telefonom megszólalt. Colin hívott.
-Hali.-köszöntem a telefonba.
-Szia.-köszönt ő is.
-Mizujs?-kérdeztem és a pultnak dőltem.
-El kéne egy kis segítség a lovardában.-nevetett.
-Hogy-hogy? Chris?-kérdeztem.
-Chris, beteg. Én vagyok csak itt egyedül.-mondta.
-Hát szerintem a fiúk úgy is unják egy kicsit magukat, ettek és elmegyünk. Szia.-tettem le a telefont. Hiába hogy egy kicsit beteg vagyok, jót tesz a friss levegő.
-Ha megettétek, irány öltözni, ugyanis megyünk a lovardába.-fordultam a többiekhez.
-Oké.-válaszolt mindenki egyszerre. Olyan 1 óra alatt mindenki rendesen elkészült.
-Jól vagy?-ölelt meg Liam.
-Persze, attól eltekintve hogy nem tudok lélegezni az orromon, de viszek zsepit.-nevettem és közben a szemébe néztem.
-Jól van. Szólj ha bármi van.-puszilta meg a homlokom Liam.
-Indulhatunk?-kérdezte Tess.
-Igen.-üvöltött egyszerre mindenki. Összesen 3 autóval mentünk. Az út nem telt unalmasan. Fel voltak pörögve a fiúk. Csak hülyéskedtünk és bohóckodtunk. Gyorsan megérkeztünk. Közben Paul felhívta Liamet hogy akar beszélni a fiúkkal. Mivel nem voltunk otthon, ezért Liam lediktálta a lovarda címét neki és ide jön. A lányokkal átöltöztünk, kivétel Traci. Sajnáltam szegényt, imád lovagolni. Ahhoz képest én sem éreztem szarul magam hogy egy kicsit megfáztam.
-Szia Colin.-köszöntem a szőkeségnek és megöleltem. A többiek is követték a példám.
-Jobbulást kívánok Chrisnek.-mosolyogtam.
-Átadom.-nevetett. Oldalra fordultam és megpillantottam Breezet, Chris lovát.
Oda hajoltam hozzá és megsimogattam.
-Mit kell segíteni?-kérdezte Niall izgatottan.
-A boxokat kitakarítani és a lovakat lecsutakolni.-mondta Colin. Mindenki megkapta a feladatot. Adtunk a fiúknak is lovagló csizmát. Mindenki jött a lovakat lecsutakolni, kivétel Niall. Ő elvállalta a boxok takarítását, ami egy kicsit meglepett. Persze Eleanor és Traci sem dolgozott most. Kint ültek az egyik padon és beszélgettek.
-Tényleg Colin milyen volt verseny?-kérdeztem s közben Ornaterat keféltem.
-Jó volt. Igaz hogy helyezést nem értünk el, de élveztem.-mosolygott.
-Na az jó.-nevettem. Ekkor Paul toppant be. A fiúk lepacsiztak vele, mi pedig köszöntünk neki.
-Találkoztál Eleanorral és Tracivel?-kérdezte Zayn.
-Igen, ott üldögélnek a padon.-mosolygott Paul.
-Jaj, Paul ne.-ordítottam neki, de késő volt. Minden fiú hangos nevetésben tört ki amikor meglátták hogy miért ordítottam.
-A kurva életbe.-káromkodott Paul.
-Lócitrom.-vihogott Niall és közben Paul cipőjére mutatott. Szegény Niall már nagyon fel volt pörögve.
-Adjak egy lovagló csizmát?-mosolyogtam a mérges Paulra.
-De Paul, ne legyél mérges, egy lovardában előfordul egy kis lókaki.-vihogott Louis is.
***
Paul lassan elment. Megbeszélte a fiúkkal hogy két nap múlva lesz egy interjú, amiben bejelentik a turné helyszíneit. Mi addig végeztünk a feladattal és kilovagoltunk. Mikor vissza értünk, várt egy kis meglepetés. Egy halomnyi fotós sorakozott a kapunál. Még szerencse hogy nem tudnak bejönni, a lovak nem nagyon örülnének.
-Honnan tudták meg a fotósok hogy itt vagyunk?-szálltam le Ornateraról.
-Lehet hogy követtek, vagy ilyesmi.-válaszolt egyszerűen Zayn. Meghúztam a vállam és megnéztem a többieket hogy ugratnak. Én is beszálltam. Először bent próbáltuk ki az akadályokat.

Majd kimentünk. Ekkor már Eleanor és Traci is ott volt. Éreztem hogy rezeg a telefonom a zsebemben. Úgy gondoltam majd később fel veszem. Egyszer mindenki végig ment a pályán, majd és egy kicsit leszálltam a lovamról és oda mentem a fiúkhoz hogy ne unatkozzanak. Hisz ők nem tudnak ugratni.
-Nos, nem unatkoztok?-kérdeztem.
-Nem.-röhögött Niall és Tess kutyájával játszott.
-Liam hol van?-kérdeztem és körülnéztem.
-Elment ennivalóért és inniért.-mosolygott Harry.
-Ja értem.-mondtam. Kicsit aggódtam hogy juthatott ki a sok fotós miatt, de Liam érett és megoldja az ilyen gondokat is.
-Eleanor, nem akarsz egy kicsit lovagolni te is?-nevettem.
-Nem, jó itt nekem.-válaszolt és Louis átölelte.
-Te tudod. Fiúk egyébként a lovakat vissza vittétek a boxba?
-Igen.-mondta Louis büszkén, majd megnéztem Colint.
Még lovagoltunk egy kicsit. Vártam Liamet, de még mindig nem jött. Kicsit kezdtem aggódni. Ornaterat elvittem a helyére. Közben dúdoltam valamit, eszembe jutott hogy valaki hívott is. Fel mentem az emeletre a szénákhoz, ahol aludtam és leültem. Megnéztem a hívásokat. Egy nem fogadott volt, de szám nem volt kiírva. Egy kicsit hezitáltam, majd úgy döntöttem hogy visszahívom....
Remélem hogy jó lett!:) Most megpróbáltam hosszút írni, és több képet hozni. Szeretném ha komiban egy kérdésre válaszolnátok.:) a kérdés tehát: SZERINTETEK KI HÍVTA ABBIET REJTETT SZÁMON?

9 megjegyzés:

  1. Szia.Nagyon tetszett ez a fejezet :) Jól sikerült :) Annyit szeretnék kérdezni, hogy hol lehet beszúrni " ennyien jártok itt" modult?

    VálaszTörlés
  2. Nagyon jóóó!!! Nem tudok mit mondani róla csak azt hogy tetsziiikk! :)
    Várom a kövit!
    Puszi Cappy

    VálaszTörlés
  3. Nagyon tetszett ez a rész is. Ez a kedvenc blogom. Szerintem Sarah hívta Abbiet, mert valami rosszban sántikál.

    VálaszTörlés
  4. Imádooooooooom<33 és szerintem Sarah:)

    VálaszTörlés
  5. Ahw *.* Imádom! <3 Várom a következőt ;)

    VálaszTörlés
  6. Nagyon jó!Gyorsan kövi rész és szerintem legyen 2.évad

    VálaszTörlés
  7. Gyorsan a kövit :3 :)
    És nézz be ide:
    http://waytomylovee.blogspot.hu

    Meglepetés vár :)

    VálaszTörlés
  8. nagyon jóóó *---* siess a koviveel ^^ :"3

    VálaszTörlés
  9. nagyon jó lett <3 szerintem az a csaj aki leütötte a lapáttal.

    VálaszTörlés